Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Parteneriat în vederea realizării drumului expres Oradea – Arad

Consiliul Local Oradea a aprobat, în ultima ședință, proiectul de hotărâre privind aprobarea unor măsuri în vederea realizării obiectivului de investiții ”Drum expres Arad-Oradea”.

Pentru zona de vest a României, în domeniul infrastructurii rutiere, realizarea drumului expres Oradea – Arad a devenit o prioritate, bazată pe faptul că o dezvoltarea economică regională durabilă are nevoie de o bună infrastructură de transport pentru a deservi toate sectoarele economice, respectiv pentru a facilita accesul și comunicațiile în zonă.

Astfel, s-a aprobat finanțarea din bugetul local a cotei ce ii revine Municipiului Oradea, aprox 2.000.000 euro (TVA inclus), pentru achiziționarea serviciilor de actualizare a SF-ului necesar pentru realizarea drumului expres Oradea-Arad, costul final urmând să fie stabilit după finalizarea procedurii de achiziție a serviciilor de actualizare SF și va fi repartizat în mod corespunzător între parteneri.

Primarul Ilie Bolojan a explicat măsurile luate pentru realizarea acestui drum: ”S-a aprobat un parteneriat în vederea pregătirii documentației necesare realizării drumului expres Oradea – Arad. Așa cum știti, acest drum are un studiu de fezabilitate, abandonat de 10 ani, pe care e nevoie să îl actualizăm. Pentru a grăbi această actualizare am încheiat un acord cu Compania Națională de Drumuri și Autostrăzi, prin care aceasta ne va preda SF-ul vechi, iar trei autorități locale, respectiv Primăria Arad, Consiliul Județean Arad și Zona Metropolitană Oradea, se vor ocupa de revizuirea acestei documentații. Astfel, vom organiza o procedură de licitație pentru selectarea unei companii, care să efectueze studiile de geologie, studiile de topografie și să refacă calculele, pentru că vechiul amplasament nu se mai respectă pe anumite porțiuni. Obiectivul nostru este ca până la primăvară să avem acest studiu actualizat, în așa fel încât să poată fi inclus în proiectele europene pentru perioada 2020 – 2027. Va fi un drum de cca 100 km lungime, cu patru benzi, care va face ca și zona de sud-vest a județului Bihor și relația Salonta – Chișinău Criș să fie legată la cele două autostrăzi, Coridorul 4 și Autostrada Transilvania. Totodată, acest drum va rezolva și tranzitul prin Salonta”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

CEE Property Forum 2020 - Online edition

Articolul următor

Licitație deschisă pentru atribuirea a șase parcele din Parcul Industrial Tileagd

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Ne dorim să fim punctul de contact pentru toți cei care vor să facă transformarea digitală – care este un drum lung și dificil, dar și să găsim cele mai bune servicii pentru a facilita acest proces”, a rezumat coordonatorul The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT), Bianca Muntean, manager al Transilvania IT Cluster (TITC).
Citeste mai mult

“Bursa digitală” a Clujului

Mai multe entități și furnizori IT&C și-au pus în gând să ridice nivelul de digitalizare a IMM-urilor din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share