Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

„Supply Chain & Logistics Forum”: cum asigurăm managementul eficient al lanțului de aprovizionare

Pe 15 octombrie 2020, BusinessMark are plăcerea să vă invite la cea de-a VI-a ediție a „Supply Chain & Logistics Forum”, eveniment ce va avea loc online.

Alături de noi vor fi profesioniști din domeniu, care vor discuta despre cele mai bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, ce funcționează cel mai bine și ce strategii dețin premise cu potențial pentru viitor.

Împreună, vom căuta răspunsuri la teme esențiale pentru specialiștii din domeniu, precum: provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain și logistică; adaptarea proceselor de supply chain și logistică la momentele de creștere accelerată a vânzărilor; alinierea marketing-ului cu logistica în comerțul electronic; soluții inteligente în materie de previzionare a cererii, inventar, strategii de depozitare și distribuție, logistică de returnare, provocările e-commerce-ului transfontalier, integrarea soluțiilor tehnologice; IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud, roboți, automatizare și digitalizare; oportunități, soluții și provocări pentru integrarea și monitorizarea modernă a lanțului de aprovizionare; oportunități de finanțare specifice industriei; motivarea echipelor și performanța operațională.

Speakerii evenimentului sunt:

  • VICTOR ROVIRA, Chief Operating Officer – Country Head of Consumer Products and Tech Industries, Arvato Supply Chain Solutions Iberia;

  • AMR EL FAWAL, Supply Chain Production Director, Henkel Middle-East, Africa, Iran, and Turkey;

  • JIAN HUANG, Global Head of Corporate Supply Chain Risk Management, HELLA;

  • IAN MEARS, Transport & Distribution Manager, Etex Group;

  • COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis Romania;

  • CĂTĂLIN CÎRNARU, Supply Chain Manager, Flanco Romania;

  • CĂTĂLIN IVANA, Sales Director, Total Technologies;

  • BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions;

  • ANDREI GLANGHER, Supply Chain Logistics and Inventory Manager, Garrett – Advancing Motion.

Evenimentul va fi moderat de:

  • MIHAI PETRE, Director, Global Trade Advisory, EY Romania;

  • COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis Romania;

  • DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul vizează: Directori Generali, Directori Operaționali, Directori Financiari, Manageri planificare, aprovizionare, depozite, coordonatori distribuție, transport, Directori Logistică, Supply Chain Managers, Directori import-export, Directori comerciali și vânzari.

Participarea la eveniment este gratuită, însă este necesară înscrierea prealabilă AICI. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Start în Sălaj la megaproiectul european de apă și canalizare

Articolul următor

The new Globalworth Conference Center

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share