Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Primăria Timișoara dă 37 de milioane de lei pentru un reabilitarea unei străzi de 1,4 kilometri și realizarea unei noi linii de tramvai

Asocierea dintre societățile Sylc Con Trans SRL- lider și Longhersin SRL, va primi de la Primăria Timișoara 37 de milioane de lei, plus TVA, pentru realizarea unei noi linii de tramvai, care va lega zona Solventul de Gara de Nord Timișoara. De fapt, este o conexiune de 1,4 kilometri între viitoarea linie care va subtraversa calea ferată prin noul pasaj din zona amintită și bucla de întoarcere a tramvaielor de la principala poartă feroviară a orașului.

Durata contractului este de 22 luni, 4 luni pentru elaborarea documentaţiei, și 18 luni, de la data emiterii ordinului de începere, pentru execuţia lucrărilor. Ordinul de începere pentru execuţia lucrărilor se va emite după obţinerea Autorizaţiei de Construire.

Zona de intervenție cuprinde actualul traseu al străzii Gării, tronsonul cuprins între platforma Solventul şi intersecţia cu bd. General Ion Dragalina, cu respectarea traseului prevăzut în Planul Urbanistic General. În situația actuală linia de tramvai ocupă o mică porțiune, și anume 175 m, măsurați de la intersecția cu Bulevardul General Ion Dragalina. În această lungime este cuprinsă și bucla de întoarcere.

Indicatorii investiției:

Investiţia vizează construcția unei noi linii de tramvai și modernizarea întregului ansamblu rutier, inclusiv reţelele edilitare stradale, subterane şi supraterane, având ca limite platforma Solventul şi intersecţia cu bd. General Ion Dragalina.

Prin proiect se vor realiza linia cale tramvai va fi cale dublă care va avea poziție centrală în cadrul tramei stradale; reţeaua contact va fi de tip complet compensată ”catenară”; drumul va avea două benzi pe sens, incluzând calea de rulare a tramvaiului care va fi carosabilă. Vor mai avea loc realizarea de piste pentru biciclete;

realizarea de trotuare; spaţii verzi, în zona de siguranţă a străzii; supravegherea video, integrată în sistemul de management al traficului.

Linia cale tramvai va fi realizată cu şină cu canal, fiind îmbrăcată printr-un sistem elastic care reduce substanţial zgomotul structural, vibraţiile și radiația acustică și care izolează electric.  Trama stradală va fi realizată în varianta de 2 benzi pe sens incluzând calea de rulare a tramvaiului care va fi carosabilă. Benzile adiacente căii de rulare a tramvaiului au lățimea de 3,50 m cu excepția zonelor din dreptul peroanelor stațiilor Nufăr și Gh. Barițiu, unde au lățimea de 3 m. Trotuarele vor avea o lățime minimă de 1 m. Sunt prevăzute piste pentru biciclete și parcări de scurtă durată.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Universitatea de Vest Timișoara va avea un centru de susținere a cercetării, în valoare de aproape trei milioane de lei

Articolul următor

MassMutual deschide un Centru Global de Servicii în Orhideea Towers, București

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share