Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Externalizarea serviciilor de marketing: soluția sigură pentru creșterea veniturilor?

Externalizarea serviciilor de marketing poate fi cea mai bună soluție pentru companiile mici și mijlocii în sensul creșterii vânzărilor, a fidelizării clienților sau chiar a reducerii costurilor. Cum așa? Apelând la o agenție de profesioniști calificați în marketing vei avea parte de o comunicare constantă cu clienții, o strategie integrată de marketing și un partener de încredere gata să te ajute să îți atingi obiectivele de vânzări.

Un lucru e cert: găsirea, instruirea și păstrarea angajaților e un lucru dificil și destul de costisitor. Unde mai pui faptul angajații ar trebui să cunoască noile trenduri de marketing digital, a noțiunilor de inbound marketing (un concept adăugat de Hubspot  devenit un ”must have” în marketing peste noapte) sau a platformelor de automatizări de marketing precum Hubspot, Marketo sau Pardot. O agenție de marketing digital se folosește de profesioniști care cunosc foarte bine serviciile emergente de marketing  precum: data management, automatizările de marketing, copywriting, SEO, e-mail marketing, marketingul social media. Și asta este doar partea digitală. Cunoștințele multilaterale reprezintă motivul pentru care clienții noștri au ales Marketomize.

Iată câteva servicii de marketing care pot fi externalizate de către compania ta:

  • Social Media
  • Email Marketing
  • Cercetarea de marketing a concurenței
  • Auditul de marketing
  • Strategia de marketing și comunicare
  • Conținutul (articole, guest post-uri, texte de site etc)

În economia imprevizibilă de astăzi, companiile încearcă să găsească modalități noi și inovatoare de a se menține pe piață, în timp ce se confruntă cu reduceri de bugete și fluctuații dramatice pe piață. Însă, pe de altă parte, companiile inteligente știu că nu își pot opri activitățile de marketing. Mai ales dacă intenționează să producă plus valoare pe termen lung.

O firmă de marketing profesionistă oferă servicii de marketing digital, strategii de marketing strategic, si o modalitate de comunica omni-channel. E timpul sa externalizezi acum activitățile de marketing daca: vânzările stagnează, nu iți place marketingul, nu ai abilitățile necesare sau  dacă ti-ar plăcea să angajezi o echipă completă de marketing dar nu ai bugetul necesar.

Daca dorești sa discutăm despre externalizarea activităților de marketing din firma ta, scrie-ne un email pe marketingautomationromania@gmail.com.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Proiectele de business ale județului Cluj, de sute de milioane de euro

Articolul următor

Bihorul, în topul clasamentelor turistice în perioada 01.01 – 30.09.2020

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share