Auto Timiș

Volkswagen ID.3, mașina electrică a concernului auto, folosește tehnologiile produse de germanii de la Continental în România

Cel mai nou model full electric produs de cei de la Volkswagen, ID.3, va folosi din plin cercetările realizate de echipele de cercetare și proiectare ale germanilor de la Continental din România.

Cu computerul performant realizat, Continental revoluționează arhitectura electronică a vehiculului. Așa-numitul In-Car Application Server 1 (ICAS1) servește ca o interfață inteligentă pentru internet. De asemenea, formează o componentă centrală pentru toate vehiculele bazate pe matricea de acționare electrică modulară, inclusiv variantele chinezești. Pe lângă ID.3, acesta va fi utilizat și în alte modele din seria ID, precum succesorul ID.4. În plus, pe lângă această tehnologie, Continental furnizează frâna cu tambur cu funcție de frână de parcare electromecanică integrată. Este o soluție robustă și fără coroziune care mărește intervalul de service pe toată durata de viață. Anvelopele de vară și iarnă, EcoContact 6 și TS 850 P, special dezvoltate cu tehnologia ContiSeal, reduc uzura și consumul de energie și contribuie astfel la cel mai mare distanță posibilă de parcurs pentru ID.3. Mai mult, un management termic sofisticat de la Continental asigură o autonomie optimă și crește durabilitatea bateriilor din ID.

Echipe din centrele de inginerie din România au lucrat în echipe internaționale la tehnologiile care echipează noul VW ID.3. În Iași, spre exemplu, peste 100 de ingineri lucrează în cadrul acestui proiect. ICAS (In Car Aplication Server), dezvoltat aici, include funcționalități precum “Flash over the air”, care permite actualizarea software-ului mașinii similar cu actualizările Windows pentru calculator, fără a mai fi necesară deplasarea șoferului la reprezentanță.

Contribuția specialiștilor din Iași este întărită de cea a colegilor din Sibiu și Timișoara și include atât partea de dezvoltare software, cât și activități de testare a noilor funcționalități dezvoltate de Continental pentru acest model.

Conceptul de server revoluționează arhitectura electronică a vehiculelor electrice

Continental a lucrat îndeaproape cu Elektrobit pentru a dezvolta computerul central de înaltă performanță complet conectat pe o platformă special creată pentru computere cu o putere mare de calcul. Ca ICAS1 în VW ID.3, HPC (high performance computer) este, de asemenea, un element central pentru trecerea la o arhitectură electronică orientată spre servicii. Serverul este centrul principal de date și punctul de conexiune între vehicul și lumea digitală. Permite instalarea de noi funcții software și actualizări de siguranță pe o conexiune wireless în orice moment în viitor. Actualizările over-the-air vor deveni un lucru obișnuit. În plus, serverul inovator poate integra atât aplicațiile Volkswagen, cât și software-ul terților. Furnizarea de funcții, cum ar fi planificarea rutei optimizată pentru autonomie și localizarea stațiilor de încărcare pentru mașinile electrice este simplificată. Mai mult, Continental a dezvoltat și așa-numita funcție „Plug and Charge” pentru ICAS1, care este utilizată pentru a controla și simplifica procesul de încărcare a vehiculului. Funcția va fi disponibilă din 2021. Când cablul de încărcare este conectat, software-ul din ICAS1 va putea autentifica vehiculul înregistrat la punctele de încărcare acceptate și poate prelua procesul de încărcare și facturarea acestuia pe baza contractului de încărcare memorat.

Related posts

Apartamentele vechi din Cluj-Napoca, mai scumpe decât cele noi

Nora Dumitrescu

Pol regional de business la Timisoara

Stefana Muresan

Timișoreanul Werner Wolff, director general al Tarom

Stefana Muresan

Universitatea Tehnică, program în colaborare cu Porsche

Nora Dumitrescu

TM | Timișoara – Capitala Vinului din 2004

Seria conferințelor Tax & Finance Forum 2018 s-a încheiat la Timișoara

redactia

Primăria Timișoara a dat startul la un nou proiect complex de infrastructură, în valoare de 40 de milioane de lei

Robert Bloancă

Noi stații de încărcare pentru mașini electrice în Cluj Napoca

Stefana Muresan

România a depăşit Ungaria şi Polonia la producţia de automobile în 2018

Stefana Muresan

UVT, prima poziţie la nivel naţional în zona cercetării în Research Rank

Stefana Muresan

Schaeffler România a primit distincția „Supplier Quality Excellence Award” din partea General Motors

Papuc Irina

ADR Vest va negocia direct cu Comisia Europeană distribuția a un miliard de euro

Robert Bloancă

Grupul japonez Asahi, investiții de 22 de mil. de euro în fabricile de bere din Timișoara și Brașov

Stefana Muresan

Consiliul Județean Timiș a lansat licitația pentru un nou drum de legătură dintre Aeroportul Timișoara și autostrada A1

Robert Bloancă

Elba Timişoara, producător de faruri pentru Dacia şi Skoda, afaceri de 250 mil. lei în 2017

Stefana Muresan

Preluarea A&D Pharma de către Glebi Holdings, autorizată de Consiliul Concurenţei

Stefana Muresan

Majorările prețurilor la carburanți trebuie afișate simultan, spune concurența

Ligia Voro

Cel mai mare aquapark din estul Europei, investiție de peste 15 milioane de euro, în proiect la Timișoara

Stefana Muresan

Aeroporul Internaţional Timişoara merge tot mai bine, traficul de pasageri fiind în creştere

Robert Bloancă

Sogefi Suspensions, investiție de 50 milioane de euro la Oradea și 200 de noi locuri de muncă, în domeniul automotive

redactia

Importatorul de piese auto Autonet din Satu Mare, depozit de 30.000 mp în Cluj

Stefana Muresan

Cluj-Napoca: Prima administrație publică locală din România care dotează Poliția locală cu mașini electrice

redactia

Cum puteţi călători sau parca în Timişoara. Turiştii străini din oraş au la dispoziţie un nou flyer care oferă informaţii

Robert Bloancă

Va pierde Timişoara titlul de Capitală Europeană 2021?

Ligia Voro

Leave a Comment