Antreprenori Slider Ultimele stiri

Employer Branding în an de pandemie – Beneficii pentru angajați în era COVID-19 și a muncii de acasă

Dacă ar fi să descriem procesul de recrutare și retenție în 3 cuvinte, am spune: incertitudine, migrare, impas. În condiții deja dificile, pandemia a complicat și mai mult lucrurile. Evoluția constantă a beneficiilor extra-salariale și nevoia de adaptare și revoluționare, această perioadă a determinat și mai mult schimbarea regulilor jocului.

În acest context, angajații sunt din ce în ce mai afectați de lipsa unei delimitări fizice între programul de muncă și timpul liber. Interacțiunea cu colegii, cafeaua de dimineață, brainstorming-urile care îi întruneau pe toți, sunt doar câteva dintre lipsurile acestei perioade și care își pun amprenta asupra eficienței, a gradului de motivare și a sentimentului de apartenență la o echipă. Concluzia resimțită de foarte mulți dintre noi este că ecranul laptopului nu reușește să capteze energia și emoția de la birou.

Cum arată ziua de muncă a angajatului român în 2020?

Dacă inițial tranziția spre munca de acasă a fost privită cu optimism, ulterior a ajuns să marcheze insuficiențe pe care majoritatea le trăim. De la înlocuirea ritualului sacru al servirii cafelei alături de colegi, până la glumele cordiale la care ne amuzam cu toții, aceste lucruri sunt amintiri lăsate la începutul anului.

Acum, ne trezim și parcurgem drumul de la pat spre birou. Da, economisim timpul petrecut în trafic, ne simțim în siguranță, însă majoritatea avem nevoie de un cadru organizat. Planul de muncă de la 9 la 6, la birou, a fost eradicat și a venit cu provocarea organizării la nivel individual. Ne lipsește interacțiunea și suntem afectați de limita socială. E de la sine înțeles că aceste neajunsuri contribuie semnificativ la nivelul de stress, de aceea în momentul de față, investiția în employer branding este una foarte important.

Cum employer brandingul nu mai înseamnă doar facilități de care angajatul se poate bucura la birou, Consiergo, prima companie românească de tip concierge, a dezvoltat un pachet de servicii, nou și unic în România: EmployeeCare by Consiergo. Conceptul este destinat companiilor și bazat pe nevoile cu care se confruntă angajații în contextul actual.

Consiergo și-a câștigat aprecierea clienților în cei 10 ani de activitate, având în portofoliu companii bancare, financiare, IT sau din industria farmaceutică de renume. Are peste 150 de furnizori de top din toate domeniile și o serie impresionantă de parteneri străini și oferă o gamă variată de servicii premium de concierge, din domenii precum: Business & Personal, Lifestyle & Wellness, Casă & Administrativ, Recomandări Medicale şi Turism & Evenimente.

Cum facilitează serviciile de concierge viața angajaților?

Pornid de la stilul de viață al angajaților, conținutul acestui pachet a fost gândit ca să ofere un sprijin constant, nelimitat, indiferent de cerinţe. Alegând aceste servicii, creezi valoare atât pentru companie, cât şi pentru angajaţi – le salvezi timpul, banii şi le îmbunătăţeşti echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională. Serviciile EmployeeCare cuprind:

Familie și casă: 2 ore libere sunt o adevărată comoară pentru o zi în care nu mai trebuie să ducem mașina la service sau să ne facem aprovizionarea. Da, trebuie făcute aceste lucruri, dar pot fi făcute de altcineva. În plus, parcă problemele casnice precum o țeavă spartă sau de electricitate scad în gravitate când știi că ai pe cine să te bazezi să le rezolve.

Suportul pentru vârstnici: Când ne gândim la părinții sau bunicii noștri, facem orice să îi știm bine și în siguranță. Le suntem recunoscători pentru că ne-au oferit totul, iar acum este rândul nostru să avem grijă de ei. EmployeeCare by Consiergo asigură servicii de livrare mâncare şi medicamente, testări la domiciliu, recomandări medicale, recrutare personal de îngrijire, recomandări cămine pentru vârstnici sau transfer auto.

Îngrijirea copiilor şi educaţie: Nevoile și dezvoltarea copiilor noştri sunt mereu pe primul loc, fie că vorbim de acces la experţi din educaţie pentru şcolile locale sau internaţionale, profesori pentru meditaţii sau hobby, bone, psihologi, medici pediatri, sau chiar de dezvoltarea unui plan customizat de activitate pentru timpul liber. Cu toții ne dorim să le oferim cele mai bune opțiuni viitoarei generații.

Servicii premium: Angajaţii vor simţi că fac parte dintr-un club VIP atunci când vor beneficia de asistenţă la aeroport sau servicii de management la destinaţie – achiziţie bilete de avion, identificare cazări şi rezervări.

Cum se reflectă beneficiile EmployeeCare by Consiergo în rândul companiilor?

Diferențierea pe piața muncii și aprecierea angajaților sunt doar două dintre dezideratele pe care orice companie le are și care sunt îndeplinite cu ajutorul EmployeeCare. Pe lângă acestea, este o cale uşoară şi integrată de a oferi beneficii care contează cu adevărat. Angajaţii şi familiile lor se vor bucura de ajutor, de siguranţă şi de o stare mai bună, fapt care impactează în mod direct productivitatea şi rata de retenţie, dar mai ales sentimentul de apartenenţă la o echipă care îi respectă şi apreciază cu adevărat.

Cel mai important lucru? Siguranţa de a beneficia de un sprijin constant e perceput ca o plus-valoare de către orice angajat din companie.

Cum poți avea acces la EmployeeCare by Consiergo?

Ia legătura cu echipa Consiergo și dă-ne câteva detalii despre companie și stilul de viață al angajaților pentru a identifica cel mai potrivit pachet. Accesează pagina EmployeeCare by Consiergo pentru detalii.

Related posts

APIA participă la proiectul european Drives privind dezvoltarea de competenţe în sectorul auto

redactia

Businessmenii Zalăului fac donații consistente în criză

Nora Dumitrescu

Deputatul Valeriu Steriu propune scutirea jurnaliştilor de la plata impozitului pe venit

redactia

Peste 25 de magazine se deschid în Sun Plaza după finalizarea etapei a doua de remodelare

Ionut Oprea

Austriecii de la Austrotherm – a treia fabrică de polistiren din România, la Arad

Stefana Muresan

Lilium partners with Tavistock development and City of Orlando to establish first region in the US

Ionut Oprea

Învățământ medical stomatologic la standarde europene la UMFST Târgu Mureș

Stefana Muresan

ADR Nord-Vest: Finanțare pentru 200 contracte în valoare de 2 miliarde de lei

Stefana Muresan

206 cereri de ajutor de stat în sectorul vitivinicol din Transilvania și Banat

Traian Dan

Împrumut de 50 de milioane lei pentru CJ Bihor pentru finanțarea unor obiective

Traian Dan

Aniversare cu surprize la Summer Wine Party & Networking

A. I.

Marile festivaluri “made in Cluj” produc 25 milioane euro

Nora Dumitrescu

Încă șase pasaje rutiere subterane în zona Pieței Cetate din Oradea

Traian Dan

A 7-a ediție a salonului VINTEST București

Ionut Oprea

“Vrem piste ca afară pentru o distanţare fizică reală”

Nora Dumitrescu

O afacere de familie românească, cu produse lactate 100% naturale, a deschis primul magazin la Alba Iulia

redactia

Timișul și Aradul, pe primele poziții în topul tranzacțiilor cu terenuri agricole; Bistriţa Năsăud, la coada clasamentului

Stefana Muresan

Desant clujean în curtea Ministerului Agriculturii: 40 de producători locali

Nora Dumitrescu

Noul sistem de apă-canal din Huedin va costa 5,5 milioane euro

Nora Dumitrescu

A fost lansat primul serviciu românesc de închirieri auto direct de la proprietari

Papuc Irina

S-a semnat contractul pentru centura metropolitană a Clujului; 38 de km, în valoare de 150 mil euro

redactia

2,67 mil. EUR din negocierile consumatorilor cu băncile. De acum și persoanele juridice se pot adresa CSALB

Ligia Voro

Made in România. Ce materiale promoționale și cadouri vor primi oficialii europeni care vor participa la reuniunile prezidate de România

redactia

Viitorul spital județean al Sibiului va fi cea mai mare lucrare din ultimii 30 de ani. Investiția de 500 de milioane de euro a început cu aprobarea SF

Papuc Irina

Leave a Comment