Companiile Telekom România Communications (TRC) și Life Is Hard (LIH) au finalizat prima parte a sistemului de parcare în zona centrală a municipiului Cluj-Napoca.
Aplicația este o premieră în România și constă în identificarea locurilor de parcare cu senzori pentru 367 de locații, de pe 10 străzi, fiind acum disponibilă pentru descărcare pentru dispozitivele mobile în Google Play și App Store.
CityParking Cluj reprezintă o unealtă modernă de ajutor la parcarea în zona centrală a orașului. Aplicația identifică, prin sistemul de senzori și comunicație realizat, locurile libere de parcare de pe unele dintre cele mai circulate străzi din oraș și ghidează conducătorul auto până la locul de parcare selectat.
În primă fază sunt active în aplicația de telefon mobil 10 artere din zona I: str. Universității, Mihail Kogălniceanu, Emmanuel de Martonne, Sindicatelor, Vasile Alecsandri, Gaál Gábor, Baba Novac, Brassai Samuel, Piețele Ștefan cel Mare și Avram Iancu.
Restul locurilor de parcare incluse în proiect vor fi integrate progresiv, fiind cuprinși în total 1.200 de senzori Bosch. Noul sistem de parcare din zona centrală, respectiv părțile de hardware și de software este implementat de către TRC București, cu subcontractantul LIH Cluj-Napoca.