Transport Ultimele stiri

Primele autostrăzi prind contur în Sălaj

Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău este al doilea tronson al Autostrăzii Transilvania (A3) programat pentru execuție în județ, după Nădășelu – Mihăiești – Zimbor.

Șoseaua de mare viteză Brașov – Cluj – Borș (A3) va avansa cu cel puțin 160 km în următorii patru ani, conform estimărilor Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor.

“În septembrie, participam la semnarea contractului de proiectare și execuție a secțiunilor 3A2 și 3B1, între Nădășelu – Mihăești – Zimbor. În ceea ce privește cel mai important proiect de infrastructură rutieră pentru Regiunea Nord-Vest (mă refer la A3), am dat în trafic primii 25 km din acest obiectiv.

În 10 luni am semnat contracte pentru 110 km de autostradă (contracte de proiectare și execuție). În noiembrie am lansat licitația pentru secțiunile 3B3 (Poarta Sălajului – Zalău), inclusiv tunelul Meseș, și 3B4 (Zalău – Nușfalău), 41 km”, a menționat ministrul Lucian Bode.

Proiectul Autostrăzii Transilvania (Braşov – Borş), parte din A3, a început în 2004, în baza unui contract – estimat inițial la 1,5 miliarde de euro, ulterior ridicat la 2,2 miliarde, iar apoi la 7 miliarde – încheiat cu compania americană Bechtel, ce trebuia executat până în 2012.

Acesta a suferit modificări, fiind reziliat în 2013. Pentru 12,5% din autostradă statul a plătit Bechtel 1,2 miliarde de euro. A3 a fost împărțită inițial de autoritățile române în două proiecte independente, București – Brașov și Brașov – Cluj – Borș, lungimea sa totală fiind de 584 km.

Related posts

Șapte primării din Cluj, acord de asociere pentru trenul metropolitan. Dezvoltare imobiliară fără precedent în jurul municipiului Cluj Napoca

redactia

Cezar Ioan: ” VINUL NU ESTE UN MOFT, vinul este – alături de gastronomie și de specificurile regionale – un important vector de bunăstare”

Stefana Muresan

Primăria Sibiu: măsuri de reducere a impactului negativ pentru businessul local cauzat de Covid-19

Papuc Irina

Proiecte în valoare de 34 de miliarde de euro, trimise Băncii Europene de Investiții pentru finanțare

Ion Surdu

Metalurgia zălăuană cere ajutorul statului

Nora Dumitrescu

Programul „Plata cu PET-ul” se extinde la Oradea

Traian Dan

Linia de 400 kV Cernavodă – Stâlpu, construită de Electromontaj și Romelectro

Nora Dumitrescu

Licitația pentru construirea Podului Centenarului din Oradea, finalizată

Stefana Muresan

Reteaua de sanatate Regina Maria și omul de afaceri Horia Ciorcila, parteneriat de 15 milioane euro in Cluj Napoca

Stefana Muresan

Cluj: 65 de km de drumuri judetene reabilitati si modernizati in 2017, 660 km pe care s-au executat lucrari de intretinere

Stefana Muresan

Încep studiile pentru fezabilitatea metroului și trenului metropolitan de Cluj

Nora Dumitrescu

Premieră națională: ”Gloria” – berea cu miere, produsă de Apidava Blaj

Stefana Muresan

Învățarea relevantă: Cum învăță diferit 43.700 elevi din România?

redactia

Cum au folosit antreprenorii finanțările IMM Invest și ce urmează în 2021

Traian Dan

Sălajul și Satu Mare vor face pachete turistice comune

Nora Dumitrescu

Prelungire de mandate la Teraplast

Ligia Voro

Clujul își modernizează 58 de blocuri cu 14 milioane de euro

Nora Dumitrescu

Astra Vagoane Arad va construi, cu chinezii de la CRRC Qingdao Sifang, 30 de trenuri regionale noi pentru transportul feroviar românesc

Robert Bloancă

Constructorii Astaldi și Max Boegl, ritm intens de lucru pe lotul dintre Iernut și Chețani (A3). Când se va putea circula

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Visit Cluj – an imaginary trail of landmarks

Transilvania Business

CJ Cluj a atras, în ultimii doi ani, 250 de milioane de euro, fonduri europene

redactia

Cum construim orașele viitorului în România?

Nicolae Pop

3 miliarde de lei pentru modernizarea subsecțiunii tronsonului feroviar Apața-Cața

Stefana Muresan

Clujul introduce autobuzele fără șofer

Nora Dumitrescu

Leave a Comment