Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lidl organizează o nouă campanie de colectare de alimente în 80 de magazine

Și anul acesta, Lidl își implică activ clienții în sprijinirea persoanelor defavorizate, prin organizarea unei noi campanii de colectare de alimente între 7-20 decembrie, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente din țară.

După ediția pilot din decembrie 2019, acum, Lidl extinde lista de magazine participante la campanie la 80 de unități. În plus, și numărul beneficiarilor campaniei a crescut, anul acesta fiind implicate în această inițiativă atât Băncile pentru Alimente din București, Cluj-Napoca, Roman, Brașov și Oradea, cât și cele din Timișoara și Constanța, recent inaugurate cu sprijinul Lidl și al celorlalți parteneri. Până acum, Lidl a investit peste 2.400.000 lei în înființarea celor șapte Bănci regionale pentru Alimente. 

În primele 10 luni ale lui 2020, rețeaua Băncilor pentru Alimente a redistribuit peste 2.130 de tone de produse alimentare colectate de la companiile partenere rețelei, care au ajuns mai departe la peste 80.000 de persoane beneficiare din categorii vulnerabile, în parteneriat cu 369 de ONG-uri. Din martie și până acum, Lidl a donat peste 85 de tone de alimente și, până în acest moment, a investit peste 2.400.000 lei în dezvoltarea rețelei de Bănci pentru Alimente din România.

Noua ediție a campaniei de colectare de alimente, extinsă la 80 de magazine Lidl din țară.

La fel ca anul trecut, clienții pot dona produse alimentare neperisabile, în cutiile special amenajate la ieșirea din magazine, după casele de marcat. Aceste produse vor fi preluate de către Băncile pentru Alimente și distribuite mai departe beneficiarilor finali, în preajma sărbătorilor de iarnă.

Produsele care pot fi donate de către clienți sunt semnalizate la raft în magazinele Lidl participante. Aceste alimente fac parte din categorii neperisabile, care nu necesită o temperatură specială de păstrare, precum: alimente de bază (ulei, făina, zahăr, orez, ingrediente de copt), conserve de legume, conserve de carne, conserve de fructe, paste făinoase, sosuri, lapte UHT (care se păstrează la temperatura camerei), produse de patiserie ambalate, biscuiți, cafea, ceai, dulceață și gemuri.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Noi aparate medicale performante pentru Spitalul Județean din Oradea

Articolul următor

A fost constituit noul Consiliu pentru Dezvoltare Regională al Regiunii Vest, pentru perioada 2020-2024

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share