Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Aplicație unică pentru realizarea bugetelor pe anul 2021

Senior Software a lansat HR Budgeting, o aplicație de bugetare pentru HR, care simplifică realizarea bugetelor și oferă companiilor mai mult control asupra cheltuielilor și veniturilor. Cu ajutorul aplicației, crearea bugetului pentru 2021 și realizarea analizelor asupra sumelor cheltuite cu resursa umană se pot face din câteva clickuri.

Aplicația HR Budgeting este unică în piața de sisteme software din România. Concepută pentru a optimiza procesele de bugetare și pentru a crește performanța resurselor umane, soluția permite realizarea bugetelor de salarii și a altor costuri aferente (prime, sporuri s.a.m.d.) într-un timp mult mai scurt.

Companiile care utilizează softul pot genera previziuni și au posibilitatea de a valorifica la maxim potențialul angajaților, realizând totodată monitorizarea și controlul eficient al costurilor de personal și operaționale.

HR Budgeting de la Senior Software este un instrument all-in-one care combină generarea rapidă și ușoară a unor versiuni multiple de buget cu analiza variațiilor între sumele bugetate versus cele realizate. Printre beneficiile majore pe care le aduce aplicația se numără: consolidarea financiară, creșterea productivității și a acurateții datelor, precum și reducerea timpului dedicat bugetării și analizei.

Softul a fost implementat și este folosit cu succes în companii din diferite industrii precum: Alliance Healthcare România, Westgate România, Rețeaua de sănătate Regina Maria.

Primul lucru pe care l-am observat după implementare a fost interfața web intuitivă, dar și o mai mare coerență în date, validări formale și consolidare a informațiilor. Totodată, procesul de bugetare s-a simplificat considerabil datorită capacității de inițializare a bugetului companiei pe baza istoricului din anul anterior”, a declarat Daniela Petra, CFO Regina Maria.

Funcționalități

Iată care sunt câteva dintre funcționalitățile aplicației de bugetare pentru resurse umane:

  • Bugetarea cheltuielilor salariale și vizualizarea acestora la nivel de: funcție unică, departament, filială, lună, denumire cheltuială salarială;

  • Construirea a mai multe versiuni de buget în cadrul unui an;

  • Importarea rapidă și ușoară a datelor aferente costurilor salariale, direct din softurile de salarizare sau din alte surse externe (ex. Excel);

  • Posibilitatea de a bugeta inclusiv costurile directe și indirecte;

  • Împărțirea costurilor în funcție de specific și adăugarea a noi tipuri de costuri;

  • Calcularea automată a costurilor fixe pe baza unor driveri de cost;

  • Calcularea automată a liniilor de Profit & Loss aferente costurilor salariale;

  • Dashboarduri detaliate cu variațiile de tip Realizat vs. Bugetat;

  • Afișarea datelor sub formă de grafice relevante, ușor de urmărit și distribuit.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Primul autobuz hibrid a ajuns la Oradea

Articolul următor

ACI a pornit lucrările la Polivalenta din Turda

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share