Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cinci companii fac documentarea de cadastru pentru 80 km din A3

Asocierea Cornel & Cornel Topoexim, Geoter, Theotop, Dumitrașcu & Asociații, Simona Florina Gheorghe va întocmi documentațiile cadastrale pentru traseul Mihăiești – Suplacu de Barcău al Autostrăzii Transilvania (A3).

Aceasta a câștigat contractul pentru întocmirea documentațiilor cadastrale în vederea exproprierilor necesare construirii a 80 km din A3. 

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a semnat contractul de prestări servicii de întocmire documentații cadastrale și rapoarte de evaluare pentru imobilele afectate de coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică Autostrada Brașov – Târgu-Mureș – Cluj – Oradea.

Vizată este secțiunea Mihăiești – Suplacu de Barcău (80 km), pe teritoriul localităților Sânpaul (județul Cluj), Zimbor, Sânmihaiu Almașului, Românași, Treznea, Zalău, Meseșenii de Jos, Crasna, Boghiș, Nușfalău, Ip, Marca (Sălaj).

Valoarea contractului este de 4,8 milioane de lei, fără taxa pe valoarea adăugată, cu finanțare din fonduri europene nerambursabile. Durata contractului este de 30 de luni de la data semnării. 

A3 are la această dată 110 km aflați în lucru. În ianuarie este termenul de depunere a ofertelor pentru tronsoanele Poarta Sălajului – Nuşfalău (41 km), cu Tunelul Meseș, şi Suplacu de Barcău – Chiribiş (26 km).

“Practic, peste doar câteva săptămâni, vom putea spune că A3 a intrat în linie dreaptă, pe un drum ireversibil al construcției ei, cu toate proiectele licitate, cu toate contractele semnate. La sfârşitul următorilor patru ani ne propunem ca 160 km din A3 să fie daţi în trafic”, a declarat ministrul transporturilor, Lucian Bode.

Proiectul Autostrăzii Transilvania (Braşov – Borş), parte din A3, a început în 2004, în baza unui contract – estimat inițial la 1,5 miliarde de euro, ulterior ridicat la 2,2 miliarde, iar apoi la 7 miliarde – încheiat cu compania americană Bechtel, ce trebuia executat până în 2012.

Acesta a suferit modificări, fiind reziliat în 2013. Pentru 12,5% din autostradă statul a plătit Bechtel 1,2 miliarde de euro. A3 a fost împărțită inițial de autoritățile române în două proiecte independente, București – Brașov și Brașov – Cluj – Borș, lungimea sa totală fiind de 584 km.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Star Assembly sponsorizează cu 600.000 euro spitalele din Cugir și Sebeș

Articolul următor

Un clujean vrea să rezolve „haosul urban” al parcărilor stradale

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
1
Share