Agricultura Ultimele stiri

Corteva Agriscience dezvăluie noua imagine a emblematicului brand european Pioneer®: angajamentul brandului de a duce agricultura la nivelul următor

Corteva Agriscience a dezvăluit noua imagine a brandului său emblematic de semințe din Europa, Pioneer®. Aceasta este însoțită de sloganul „Driving Farming Forward™” (Ducem agricultura la nivelul următor) și de sintagma „Made to Grow™” (Creat pentru a crește), care reflectă concentrarea continuă a eforturilor companiei pe dezvoltarea fermierilor și a agriculturii.

Brandul Pioneer® al companiei Corteva a fost fondat în urmă cu aproape 100 de ani și este recunoscut pentru contribuția sa la inovații de importanță globală, precum semințele hibride. Mulți fermieri consideră în continuare că Pioneer® a fost punctul de plecare al businessului cu semințe, iar imaginea adusă în contemporaneitate a brandului se vrea o ancoră pentru următoarea generație de fermieri.

Noul brand se concentrează în continuare pe inovarea continuă și pe atributele-cheie ale mărcii Pioneer®, cum ar fi apropierea față de fermieri, furnizarea de expertiză agronomică și cunoștiințe pentru gestionarea afacerii. De asemenea, reprezentanții Pioneer vor colabora cu fermierii pentru dezvoltarea unor practici agricole mai durabile, care să poată fi implementate la nivelul întregii activități din fermă, conform Obiectivelor de Durabilitate pentru 2030 ale Corteva Agriscience.

În calitate de lider mondial în dezvoltarea și furnizarea de genetică avansată, asigurând semințe de calitate superioară fermierilor din peste 90 de țări, Pioneer va colabora în continuare cu fermierii pentru a le susține dezvoltarea, oferindu-le cunoștințe tehnice, inovații și expertiză agronomică de neegalat.

Monica Sorribas, Marketing Leader pentru Europa în cadrul Corteva Agriscience, a declarat: „Pioneer a oferit de-a lungul timpului o varietate de neegalat de semințe. Suntem extrem de respectați în comunitatea agricolă, grație performanței noastre demonstrate în ultimii 94 de ani. Este momentul să ne adresăm următoarei generații de fermieri și să ne modernizăm atributele-cheie pentru a-i susține în a cultiva ceea ce este important pentru ei.

„Ne vom strădui în continuare să ne ajutăm clienții să îmbunătățească an de an performanța fermelor, prin cunoștiinte agronomice de ultimă generație, agricultură digitală și expertiză financiară – scopul nostru fiind întotdeauna ca aceștia să obțină rezultate excepționale și să își atingă deplin potențialul. Conform viziunii noastre referitoare la durabilitate, vom colabora cu fermierii pentru a-i ajuta să-și construiască exploatații moderne, profitând de resursele bogate pe care le oferă solul și protejând bogăția acestuia.”

In Europa, portofoliul brandului Pioneer® cuprinde porumb, floarea-soarelui, rapiță, soia, bumbac, lucernă și sorg, inclusiv hibrizii de porumb Optimum® AQUAmax®, produsele inovatoare Pioneer Protector® și hibrizii de floarea-soarelui marca Pioneer® cu toleranță la erbicidul ExpressSun®.

Related posts

Rompetrol sprijină lupta împotriva COVID-19 în România

Ligia Voro

E publică lista celor 10.000 de beneficiari finanțați prin Start-up Nation  

Ligia Voro

Ludwig Pfeiffer din Timișoara a câștigat un contract de 12 mil. euro cu APA Brașov

Stefana Muresan

Bolt are undă verde de la Ministerul Transporturilor să opereze la Cluj

Nora Dumitrescu

Fostul Palat al Telefoanelor din Brașov se va transforma în hotel

Stefana Muresan

În 2020 șoseaua rapidă din Ungaria va ajunge la granița cu România

redactia

Trei Capitale Europene ale Culturii se reunesc în cadrul VINVEST 2019

redactia

Ioan Oleleu: Produsele alimentare românești, mai bune decât cele din alte zone

Programul Rabla 2020 va fi lansat în luna martie: buget de 140 de milioane de lei

Papuc Irina

AgroTransilvania Cluster, în negoieri cu companii coreene

Stefana Muresan

Banca Transilvania și-a modernizat 27 de sedii în pandemie

Nora Dumitrescu

Aeroportul Internațional Timișoara, investiții de 10 milioane de euro în domeniul securității, din fonduri europene

redactia

Grupul Cramele Recaș a cumpărat acțiuni la o firmă vinicolă înființată de investitori italieni

Stefana Muresan

Revenire în plină pandemie. Panemar, magazine la foc automat

Nora Dumitrescu

Aeroportul Internațional „Avram Iancu“ Cluj anunță reluarea rutei Cluj-Napoca – Iaşi prin zborurile companiei TAROM

Stefana Muresan

Diplomați și lideri de business din țară și străinătate, la Conferința Internațională de Business Diplomacy

redactia

Vin de casa cu must de la Jidvei

Transilvania Business

Tribunalul Arbitral de la Geneva îi dă dreptate lui Remus Borza

Stefana Muresan

Puratos introduce eCommerce în industria de ingrediente pentru panificație

Ligia Voro

Cel mai modern liceu tehnologic din țară, la Sebeș. Investiție de aproape 6 mil. euro, fonduri europene

Stefana Muresan

Marc O’Polo, primul magazin mono-brand din România în Bucureşti Mall

Ligia Voro

Producția de țigle va fi modernizată la Câmpia Turzii

Nora Dumitrescu

Emil Boc – premiul „Primarul Anului”, pentru proiectele “smart city”

redactia

Clifford Chance Badea asistă grupul BNP Paribas la preluarea activelor locale ale grupului german IKB

Stefana Muresan

Leave a Comment