Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Corteva Agriscience dezvăluie noua imagine a emblematicului brand european Pioneer®: angajamentul brandului de a duce agricultura la nivelul următor

Corteva Agriscience a dezvăluit noua imagine a brandului său emblematic de semințe din Europa, Pioneer®. Aceasta este însoțită de sloganul „Driving Farming Forward™” (Ducem agricultura la nivelul următor) și de sintagma „Made to Grow™” (Creat pentru a crește), care reflectă concentrarea continuă a eforturilor companiei pe dezvoltarea fermierilor și a agriculturii.

Brandul Pioneer® al companiei Corteva a fost fondat în urmă cu aproape 100 de ani și este recunoscut pentru contribuția sa la inovații de importanță globală, precum semințele hibride. Mulți fermieri consideră în continuare că Pioneer® a fost punctul de plecare al businessului cu semințe, iar imaginea adusă în contemporaneitate a brandului se vrea o ancoră pentru următoarea generație de fermieri.

Noul brand se concentrează în continuare pe inovarea continuă și pe atributele-cheie ale mărcii Pioneer®, cum ar fi apropierea față de fermieri, furnizarea de expertiză agronomică și cunoștiințe pentru gestionarea afacerii. De asemenea, reprezentanții Pioneer vor colabora cu fermierii pentru dezvoltarea unor practici agricole mai durabile, care să poată fi implementate la nivelul întregii activități din fermă, conform Obiectivelor de Durabilitate pentru 2030 ale Corteva Agriscience.

În calitate de lider mondial în dezvoltarea și furnizarea de genetică avansată, asigurând semințe de calitate superioară fermierilor din peste 90 de țări, Pioneer va colabora în continuare cu fermierii pentru a le susține dezvoltarea, oferindu-le cunoștințe tehnice, inovații și expertiză agronomică de neegalat.

Monica Sorribas, Marketing Leader pentru Europa în cadrul Corteva Agriscience, a declarat: „Pioneer a oferit de-a lungul timpului o varietate de neegalat de semințe. Suntem extrem de respectați în comunitatea agricolă, grație performanței noastre demonstrate în ultimii 94 de ani. Este momentul să ne adresăm următoarei generații de fermieri și să ne modernizăm atributele-cheie pentru a-i susține în a cultiva ceea ce este important pentru ei.

„Ne vom strădui în continuare să ne ajutăm clienții să îmbunătățească an de an performanța fermelor, prin cunoștiinte agronomice de ultimă generație, agricultură digitală și expertiză financiară – scopul nostru fiind întotdeauna ca aceștia să obțină rezultate excepționale și să își atingă deplin potențialul. Conform viziunii noastre referitoare la durabilitate, vom colabora cu fermierii pentru a-i ajuta să-și construiască exploatații moderne, profitând de resursele bogate pe care le oferă solul și protejând bogăția acestuia.”

In Europa, portofoliul brandului Pioneer® cuprinde porumb, floarea-soarelui, rapiță, soia, bumbac, lucernă și sorg, inclusiv hibrizii de porumb Optimum® AQUAmax®, produsele inovatoare Pioneer Protector® și hibrizii de floarea-soarelui marca Pioneer® cu toleranță la erbicidul ExpressSun®.

Total
10
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

MIRSANU DEALMAKERS SUMMIT 2020: Appeal of mergers & acquisitions rises among high-risk-appetite investors while many industries are coping with a troubling period

Articolul următor

PIB a crescut în termeni reali cu 5,6% în trimestrul III 2020 față de trimestrul II

Citește și:
Total
10
Share