Bihor HORECA Slider Turism Ultimele stiri

Oradea se promovează pe Facebook, Instagram, YouTube și avioane

Oradea este dispusă să aloce până la 1,44 milioane de lei pentru a-i atrage pe turiști. Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) a lansat în licitație publică pe SICAP în 04.01.2021 un contract de Servicii de informare și publicitate pentru „Promovare a destinației Oradea ca destinație de city break printr-o campanie de promovare online și offline”. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este data de 01.02.2021.

APTOR

În calitate de autoritate administrativă autonomă, APTOR are rolul de a promova destinația turistică Oradea cu scopul de a crește numărul de turiști și pilonul turistic de dezvoltare al orașului. APTOR are drept scop crearea și dezvoltarea turismului local prin campanii de promovare, realizarea de produse turistice și organizarea de evenimente care stimulează fluxurile turistice spre destinație. Potrivit APTOR, prezenta procedură de achiziție publică este demarată în contextul necesității reluării fluxurilor turistice, grav afectate de pandemia de COVID 19. Se are în vedere decizia CE C(2020) 5221 prin care este aprobat ajutorul de stat acordat companiilor aeriene care reiau zborurile internaționale de pe aeroportul din Oradea și pentru creșterea fluxurilor turistice.

„În consecință considerăm că este necesară realizarea unei campanii de marketing online și offline pentru creșterea fluxurilor turistice în Oradea. Odată cu anunțul oficial de reintroducere, din luna februarie 2021, a patru noi destinații internaționale de pe aeroportul din Oradea: Bergamo, Bologna, Londra și Dusseldorf și având în vedere rezultatele demersurilor similare, prezentate mai sus, este imperios necesară demararea unei campanii de promovare a destinației turistice în rândul potențialilor turiști din cele patru destinații sursă amintite mai sus, online și offline”, se precizează în anunțul APTOR.
Piața Unirii Oradea FOTO: LARISA BIRTA

Cel mai eficient canal de comunicare și cu rata cea mai mare de conversie o reprezintă platformele online. Accesibilitatea aeriană, în contextul infrastructurii naționale, este cel mai eficient mijloc de atragere a capitalului străin din afara țării, consideră APTOR. În consecință, pentru a dezvolta și susține accesibilitatea aeriană a orașului Oradea și a județului Bihor este necesară promovarea zborurilor internaționale de pe aeroportul din Oradea printr-o campanie concertată de marketing online în orașele sursă.

Promovare pe Facebook și Instagram

Una dintre activitățile contractului presupune promovarea destinației Oradea pe o pagină de Facebook și alta pe o pagină de Instagram. Fiecare postare va fi construită astfel încât să atragă și să mențină atenția publicului, respectiv să stimuleze curiozitatea acestuia. Postările vor prezenta clar informații despre destinația Oradea, modalitățile de acces către destinație, platformele online ale AC, evenimentele culturale organizate în Oradea. Mesajele și textele folosite în fiecare postare vor fi în strânsă corelație cu elementele grafice, foto sau video ale acesteia, completându-se reciproc, dovedind coerență și unitate. Postările vor fi ușor accesibile grupurilor țintă, mesajele și informațiile transmise vor fi clare, simple și la obiect. Postările vor include trimiteri către platformele, paginile online ale AC și hashtaguri reprezentative pentru strategia de comunicare a AC precum #VisitOradea, #ArtNouveau, #LifeNouveau. Toate postările vor conține un îndemn clar sau subînțeles de vizitare a destinației Oradea.

Artificii în Piața Unirii FOTO: OVI D. POP

Activitatea de promovare a destinației Oradea se va face pe o pagină de Facebook cu minim 4 milioane de urmăritori la momentul depunerii ofertei și minim 25% din audiența totală în grupurile țintă ale campaniei.

În ceea ce privește promovarea destinației Oradea pe Instagram, aceasta se va face pe o pagină de cu minim 500.000 de urmăritori la momentul depunerii ofertei.

Promovare pe YouTube și website

Alte activități ale contractului presupun promovarea destinației Oradea pe un canal de YouTube cu minim 50.000 de abonați la momentul depunerii ofertei și pe web bannere pe o platformă online cu minim 50 milioane de vizitatori/lună la momentul depunerii ofertei.

Promovarea pe aeronave

Ultima activitate de promovare a destinației Oradea se referă la personalizarea aeronavelor care vor ajunge în cele patru destinații sursă: Bergamo, Bologna, Londra și Dusseldorf.

Ideea creativă pentru personalizarea aeronavei va fi construită astfel încât să atragă atenția publicului, respectiv să stimuleze curiozitatea acestuia. Prin această acțiune se vor prezenta clar informații despre destinația Oradea și platformele online ale AC.

Palatul Rimanoczy Kalman Senior

Aeronava prin care s eva face promovarea trebuie să ajungă în cele patru destinații sursă, dar și în Oradea. Activitatea de promovare a destinației Oradea se va face prin personalizarea fuselajului din spate al unei aeronave.

Obiectivul general al acestei proceduri de achiziție este acela de a reduce impactul negativ al pandemiei de COVID 19 la nivelul industriei ospitalității din Oradea și stimularea creșterii fluxurilor turistice străine, prin promovarea în scop turistic a destinației Oradea, a evenimentelor organizate în Oradea prin APTOR (Visit Oradea), promovarea platformei online www.visitoradea.com, precum și paginile/conturile deținute și administrate de APTOR (Visit Oradea)”, susțin reprezentanții APTOR.

Related posts

GapMinder-TechAngels, primul parteneriat din România dintre un investitor instituțional și cei privați

Ligia Voro

Tarom deschide ruta Timișoara-Chișinău

redactia

Analiza DTZ: piata de retail in tara

Ionut Oprea

Scintigrafie de ultimă generație, decontată prin CASMB, la Centrul Oncologic Sanador

redactia

Ambasadorul Paul Brummell, discuții cu primarul din Oradea cu privire la oportunităţile de investiţii

Stefana Muresan

CNAIR, licitaţie de 9,6 milioane de euro pentru achiziţia de panouri fonoabsorbante

redactia

Primăria Timișoara ridică o maternitate nouă

Stefana Muresan

Românii plătesc anual circa 650 de milioane de lei pe alimente bio

Ion Surdu

BH | Investiţie pentru wireless în Oradea

Transilvania Business

Cluj, Oradea, Arad și Timișoara- platformă comună pentru a lega municipiile pe partea de IT şi de destinaţii

redactia

Responsabilitate socială: Grupul GRAMPET donează 10 aparate şi 10.000 de kituri pentru depistarea SARS-CoV-2

Papuc Irina

Statele Unite au angajat un român pentru strategia de imagine a Americii în lume

redactia

Finanțări până la 300.000 de euro pentru abatoare de capacitate mică prin PNDR

Traian Dan

Consiliul pentru Dezvoltare Regionala Vest are o noua conducere

redactia

Sibienii au cumpărat anul trecut peste 25.000 de autoturisme. Cele mai multe au fost reînmatriculări

Papuc Irina

Impozitare redusă pentru clădirile “eco” din Cluj

Nora Dumitrescu

ASA Cons a început lucrările la Dedeman Lugoj

Nora Dumitrescu

Lanţul polonez Orbis a inagurat hotelul de trei stele ibis Styles din Arad

Stefana Muresan

Fonduri pentru o nouă grădiniță europeană în Târgu Secuiesc

Ligia Voro

[Enjoy Transylvania!] The Gold Road

Transilvania Business

Pregătiri pentru exproprierile de pe ultimele două secțiuni ale Autostrăzii Sibiu-Pitești. Sunt necesare peste 42 de milioane de lei

Ion Surdu

Cluj: Proiectul de extindere a parcului TETAROM I a fost finalizat

Stefana Muresan

Noul drum de legatura intre Oradea si Santandrei, inaugurat duminica, cu 2 luni inainte de termen

redactia

Investiții străine în Transilvania: DS Smith vrea să dezvolte o stație modernă de tratare a apelor tehnologice

Ion Surdu

Leave a Comment