Auto Industrie Lideri si afaceri Producători Slider Ultimele stiri

Mihai Bordeanu este numit Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head Romania

În urma organizării Groupe Renault în jurul mărcilor sale, grupate în patru unități de business (business units) – Renault,  Dacia & Lada, Alpine și New Mobility – Christophe Dridi preia, de la 1 ianuarie, responsabilitatea perimetrului industrial din România, Rusia și Maroc, în funcția de VP Global Access Industry și VP Industry Dacia și Lada. Totodată, Mihai Bordeanu este numit, începând din 1 ianuarie, în funcția de Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head Romania (din 1 februarie).

„România are un potențial uriaș. Am descoperit acest lucru în 2016, când am venit pentru prima oară în această frumoasă țară. Industria auto este o bijuterie a economiei românești, iar infrastructura, integrarea locală și educația sunt esențiale pentru dezvoltarea acesteia. Potențialul vine, de asemenea, din profesionalismul echipelor Dacia și Renault, cărora aș dori să le mulțumesc, precum și tuturor partenerilor noștri care ne-au ajutat să livrăm clienților de-a lungul anilor produse de calitate și competitive, fabricate în România. Este primordial să rămânem competitivi si să livrăm produse de calitate. Am învățat multe de la voi și vă mulțumesc. Voi continua să fiu alături de voi, făcând parte din această provocare în noua poziție care mi-a fost încredințată în cadrul Business Unit-ului Dacia & Lada, în noua organizație a Grupului Renault, la nivel internațional ”a declarat Christophe Dridi.

 „Revin în România după un itinerariu profesional în țări în care marca Dacia a convins clienți cu profiluri și standarde diferite, precum Franța și Marea Britanie. Nu i-a cucerit doar pe aceste piețe, ci în cele 44 de țări unde este comercializată în prezent. Mă întorc acasă cu un sentiment de mândrie pe care l-am simțit profund și pe care orice român îl are când vede mașini Dacia pe străzile din întreaga lume. Înțelegerea exigențelor clienților, modul în care ne-am adresat pe fiecare piață au contribuit, de la an la an, la recunoașterea internațională a acestei mărci emblematice pentru România. Mă alătur echipelor care au reușit aceste transformări progresive pentru o companie și o marcă aflate în inima românilor de peste o jumătate de secol. Dacia are astăzi o dimensiune emoțională importantă, dată de valoarea de patrimoniu, și este un reper strategic pentru industrie și economie. Vremurile actuale necesită noi transformări și noi abordări. Am încredere pentru viitor că doar împreună vom fructifica această rețetă de succes, într-un mediu extrem de competitiv, marcat încă de o criză sanitară globală fără precedent”, a adăugat Mihai Bordeanu.

Christophe Dridi și-a început cariera la Renault în 1993 ca inginer. În 2001, se alătură echipelor Alianței Renault – Nissan, în Japonia, unde ocupă funcţia de manager Calitate. Ulterior devine director Calitate Renault Mexic și, mai apoi, responsabil Incidentologie vehicule Renault la Technocentre, Franța. Din 2009, preia responsabilitatea de director Fabricație al uzinei din Casablanca și, ulterior, trece pe aceeaşi funcţie la uzina din Tanger, ambele din Maroc. Din 2016 a condus uzina Vehicule Dacia de la Mioveni, iar din 2018 a fost numit președinte director general Dacia și director general Groupe Renault România. Este absolvent al Ecole Supérieure des Sciences et Technologies de l’Ingénieur din Nancy, Franţa, şi deţine o diplomă MBA INSEAD.

Mihai Bordeanu are o experiență de 22 de ani în marketing, comerț și business în companii cu profil auto și FMCG. În 2006 s-a alăturat echipei Toyota în România, unde a ocupat pe rând, funcțiile de director de marketing, director comercial şi director al mărcii Lexus pentru divizia Balcani. În 2010 a preluat funcţia de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia şi Renault. Din 2014 a fost director de marketing al Grupului Renault pentru piețele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru și Malta („North Territory”), iar din 2016, director de marketing pentru regiunea Eurasia. Din septembrie 2019 a fost numit VP Marketing Dacia. A absolvit Facultatea de Cibernetică din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi a urmat programe de management general în organizații de profil precum London Business School și CEDEP (INSEAD).

Related posts

Ana Birchall, la Forumul Economic Mondial de la Davos

redactia

Investiție de 3 milioane de euro în producția de zeolit în Transilvania

Nora Dumitrescu

Dorel Goia, acţionar majoritar TeraPlast: ”Avem nevoie de predictibilitate”

Stefana Muresan

Tehnologia și transformările digitale în centrul atenției la Cluj Business Days 2019

Ligia Voro

Antares România își planifică întreaga producție în doar 15 minute

Ligia Voro

[Enjoy Transylvania!] Bran – Queen Marie’s Heart Castle

Transilvania Business

1.100 de viziere de la Silcotub, aduse la “județeanul” din Sălaj

Nora Dumitrescu

ANCPI a înregistrat în 2018 peste 500.000 de imobile, cu peste 31% mai multe faţă de 2017

redactia

Tranzacția imobiliară a anului la Alba Iulia. Activele fostei fabrici INCOV au fost vândute unui investitor spaniol

Stefana Muresan

20.000 de euro s-au strâns la Balul Rotary Zalău pentru Casa Memorială “Iuliu Maniu”

redactia

Mihai Daraban, președinte al CCIR pentru un mandat de cinci ani

Stefana Muresan

Sonaca Aerospace Transylvania has started the developing of its activities on S200 aircraft and is recruiting new employees

Stefana Muresan

Oferta turistică a județului Cluj, promovată pentru prima dată în perla Emiratelor Arabe Unite

Stefana Muresan

Bucharest- skyline transformation 2025: The iconic SkyTower

Ionut Oprea

Universitatea de Vest din Timișoara a premiat excelența. Gala Premiilor UVT și-a desemnat laureații ediției 2018

redactia

OMV Petrom, rezultate mult mai bune comparativ cu T2 2018

Ligia Voro

Aproape 33.000 de fermieri bihoreni au depus Cereri unice de plată la APIA Bihor

Traian Dan

UBB, prima universitate din România în clasamentul URAP

redactia

Continental a prezentat la Timișoara tehnologii și produse inovatoare

Stefana Muresan

De Ziua Orașului, Oradea va mai avea o parcare supraetajată cu 395 de locuri

Traian Dan

Baia Mare își face ștrand de 5 milioane de euro

Nora Dumitrescu

Primăriile, obligate prin lege să cumpere mijloace de transport în comun electrice

Stefana Muresan

Ministrul Fondurilor Europene: Banii europeni pentru cercetare trebuie să producă un impact real în economia românească

Papuc Irina

În așteptarea turiștilor. Maramureșul își primenește infrastructura rutieră

Nora Dumitrescu

Leave a Comment