Instrumentele realizate pentru a spori eficiența la locul de muncă pot avea efect invers atunci când logarea, verificarea și folosirea repetată ocupă prea mult timp. Cu OneDock, aplicația dezvoltată de Telekom, companiile pot aduna toate aplicațiile pe care le folosesc într-un singur loc. Astfel, fiecare utilizator va avea acces rapid, o viteză de reacție mai mare și o interfață organizată și personalizată după nevoile sale.
Telekom a integrat în OneDock aproape 40 de aplicații realizate in-house sau cu ajutorul partenerilor, precum Interactions, iar aplicația este deja folosită la nivel intern de către angajații companiei. Toate acestea completează catalogul de 140 de aplicații disponibile în mod implicit la un click distanță.
Beneficiile principale pe care OneDock le aduce utilizatorului sunt posibilitatea de a-și organiza interfața cu toate aplicațiile de care are nevoie într-un singur loc pentru o vizibilitate optimă, un Password Manager local, fără captarea parolei într-un cloud, și funcția OneSearch, ce permite căutarea în toate aplicațiile pe care utilizatorul a ales să le instaleze. În plus, funcția OneDashboard oferă vizualizarea într-un singur ecran a mai multor aplicații.
“OneDock este o aplicație de desktop care simplifică folosirea tehnologiei și crește nivelul de performanță în orice context, chiar și atunci când lucrezi de acasă. OneDock își propune să strângă sub umbrela aceleiași platforme toate aplicațiile folosite de o afacere”, a declarat Alexandru Isbășoiu, Business Development Manager OneDock în cadrul Telekom Romania.
“O aplicație este utilă în măsura în care poate ține pasul cu cerințele pieței. De aceea, în promovarea și mentenanța OneDock, aplicația dezvoltată de Telekom, încercăm mereu să fim cu un pas înainte. Misiunea Interactions este de a monitoriza constant contextul și de a se asigura că acest instrument ajunge la publicul țintă”, adaugă Marius Palcă, Account Manager Interactions.