Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Foodpanda trece Carpații cu magazinele proprii. Trei unități în Ardeal

Orașele Cluj-Napoca, Oradea și Târgu-Mureș se află în primul val de extindere națională cu magazine proprii Pandamart.

În primul trimestru al anului, compania de livrări va deschide două locații noi în București și Cluj-Napoca. Pentru 2021, Foodpanda vizează extinderea rețelei Pandamart în orașe precum Oradea, Târgu-Mureș, Pitești, Ploiești sau Iași.

Potrivit Foodpanda, produsele puse la dispoziție prin Pandamart vor veni în completarea ofertei marilor lanțuri comerciale listate pe platformă și se axează pe nevoile imediate ale clienților – cumpărături rapide, ce pot fi livrate în maximum o jumătate de oră.

„Suntem bucuroși să anunțăm lansarea magazinelor proprii pe piața din România. Pentru anul în curs, ne propunem să consolidăm prezența rețelei în București și Cluj-Napoca, dar și să deschidem locații și în alte orașe importante din țară”, a declarat Andreea Petrișor, managing director al Foodpanda România.

La nivel global, rețeaua numără 340 de magazine. Foodpanda este un serviciu pentru comenzi de mâncare  adus de incubatorul german Rocket Internet și deținut acum de compania Delivery Hero. Platforma colaborează cu 6.000 de comercianți. Principalii săi competitori în țară sunt Glovo, Takeaway, Tazz, Bolt Food.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Brașovul va face managementul deșeurilor după modelul din Sălaj

Articolul următor

Parcarea de la spitalul din Zalău va fi extinsă pe verticală

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share