Infrastructura Ultimele stiri

UMB pregătește autostrada Cluj – Sălaj. Cum arată traseul

Antreprenorul băcăuan UMB Spedition se pregătește să intre în teren săptămâna aceasta pe tronsonul Nădășelu – Zimbor al Autostrăzii Transilvania (A3).

Asociația Pro Infrastructură (API) a prezentat din dronă tot traseul celor 30 km dintre Nădășelu și Zimbor, dar și cei 12 km ai lotului Zimbor – Poarta Sălajului care vor fi executați de către același constructor român.

“Am văzut deja mișcări de trupe și utilajele vor fi puse la treabă foarte curând, în anumite puncte ale șantierului. Solicităm antreprenorului și autorităților din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Ministerul Transporturilor și Infrastructurii România să urgenteze procedurile birocratice și tehnice (proiect, exproprieri, autorizație de construire) pe toți cei 42 km ai autostrăzii care va tăia dealurile transilvănene notorii pentru alunecările de teren”, conform API.

Proiectul Autostrăzii Transilvania (Braşov – Borş), parte din A3, a început în 2004, în baza unui contract – estimat inițial la 1,5 miliarde de euro, ulterior ridicat la 2,2 miliarde, iar apoi la 7 miliarde – încheiat cu compania americană Bechtel, ce trebuia executat până în 2012.

Acesta a suferit modificări, fiind reziliat în 2013. Pentru 12,5% din autostradă statul a plătit Bechtel 1,2 miliarde de euro. A3 a fost împărțită inițial de autoritățile române în două proiecte independente, București – Brașov și Brașov – Cluj – Borș, lungimea sa totală fiind de 584 km.

Related posts

Smart City Industry Awards, dominate de administrațiile și companiile din Transilvania

redactia

20% din suprafețele agricole din România vor fi cultivate în sistem ecologic în 2027

Traian Dan

Complexul muzeal Horea, pe lista investițiilor CJ Alba

Stefana Muresan

Delicatesele Transilvaniei, magnet pentru turiștii străini

Ligia Voro

Bălțata românească câștigă teren în fața raselor bovine străine

Ligia Voro

Regiunea Centru – un exemplu, iar ADR Centru – un posibil mentor în procesul de dezvoltare regională din Albania

Stefana Muresan

O platformă digitală de curierat din SUA, dezvoltată de doi români, a primit o finanțare de 30 de milioane de dolari

Ion Surdu

Turismul românesc în 2021: „Are şanse de revenire, dar nimeni nu poate estima cât va dura tranziţia”

Ion Surdu

Oamenii se reîntorc treptat la birouri și la metrou

Ionut Oprea

Mihai Daraban: Măsurile de supraimpozitare, o lovitură la adresa stabilității economice

redactia

Autostrada Sebeș-Turda, între datele de pe hârtie și realitatea de pe teren la începutul anului

Papuc Irina

Acțiunile Banca Transilvania, la maximul ultimilor ani

Stefana Muresan

Compania orădeană de IT Qubiz, desemnată cel mai bun loc de muncă din România

Stefana Muresan

Skyliner on the home stretch

Transilvania Business

AjutamRomania.ro, platforma dedicată nevoilor unităților medicale în lupta cu COVID-19

Ligia Voro

Cursă regulată Cluj-Budapesta, de anul viitor

Stefana Muresan

Două comune din Bihor vor să îşi construiască propriul drum de legătură. Se va fluidiza traficul pe centura Oradiei

redactia

Sinteza fondurilor europene în județul Brașov: peste 1 miliard de euro atrași după aderarea României la UE

Ion Surdu

Cel mai mare penitenciar din Belgia, securizat de EMS Floor

Nora Dumitrescu

Depaco deschide la Cluj-Napoca cel de-al doilea centru regional de vânzare marca Wetterbest

Stefana Muresan

O nouă sondă în județul Satu Mare, energie electrică din apă termală

Stefana Muresan

| Wizz Air a inaugurat baza operationala de la Iasi

Dublă aniversare – IRUM și MAVIPROD, la Reghin

Ligia Voro

PRIMER: Ce ar trebui sa stie pacientii despre mecanismului de serializare si verificare a medicamentelor

redactia

Leave a Comment