Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Estimare: Numărul magazinelor cu peste 1.000 de comenzi pe zi se va tripla în urmatorii 3 ani

Digitalizarea va avea efecte directe asupra retailului tradițional care va migra tot mai mult către comerțul online. „După un salt de cel puțin 3 ani anul trecut, comerțul online își va continua evoluția și va înregistra o creștere de cel puțin 15% în 2021, oferind o perspectivă optimistă pentru magazinele locale,” potrivit unei analize VTEX.

„În acest moment sunt maximum 100 de magazine online pe piața locală care primesc peste 1.000 de comenzi pe zi, dar în următorii 3 ani numărul acestora se va tripla pe fondul a cinci tendințe de transformare digitală, care vor defini comerțul online local,” a declarat Cristi Movilă, Growth Leader Eastern Europe VTEX, citat de nocash.

Movilă a explicat că urmează o accelerare a investițiilor în digitalizare, tehnologie și servicii a jucătorilor consacrați din domeniu. „Piața de ecommerce este încă la început de drum, la fel și serviciile și shift-ul către inovație sau experiențe în offline, deci există un potențial uriaș. De asemenea, pe termen mediu, piața se va „așeza” și centra în jurul unor marketplace-uri, tendința globală fiind de consolidare a coșului de cumpărături într-un singur loc. Consumatorii vor avea destinații preferate de shopping și vor dori să facă toate achizițiile dintr-un singur loc,” a adăugat Cristi Movilă.

Astfel, dacă înainte de pandemie mulți retaileri privilegiau propriile canale de vânzare, pentru un control mai bun al experienței clientului și al brandului, acum marketplace-urile devin o soluție foarte bună pentru retailerii medii și mici.

Sursa citată mai amintește că în 2021 a crescut gradul de adopție a soluțiilor de comunicare mediate prin internet datorită regimului de învățare și lucru la distanță. Astfel, rata de penetrare a serviciilor de internet a crescut și va atrage o creștere cu 33% a traficului de pe computerele conectate la rețea și cu 12% pentru echipamentele mobile. Astfel, România traversează un context care favorizează adopția comerțului online.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

ACI primenește rețeaua de apă-canal a Clujului

Articolul următor

Pasajul pe Centura Oradiei în zona Universității va fi gata până în aprilie

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share