Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

MARVICON expediții și transporturi: constant, pe drumul cel bun!

MARVICON este o companie orădeană de expediții și transporturi, înființată în anul 2015, în urma investiției unui grup belgian cu capital privat. Este parte componentă a grupului belgian BE-Trans. Activitatea preponderentă a companiei o constituie transportul rutier de containere, între toate porturile importante din Europa. Marvicon oferă, de asemenea, servicii de transport cu prelate și transport frigorific.

Investițiile, motorul succesului

Pentru Marvicon, investițiile permanente în forța de muncă, în flotă și sistemul informatic cu care sunt echipate camioanele, reprezintă factorii unui succes obținut într-un interval scurt de timp.

La finele anului 2016, la ceva mai mult de un an de la fondare, flota companiei număra deja 20 de camioane Euro 6.

Astăzi există o flotă de 159 de camioane. Peste 120 din totalul lor sunt utilizate la transportul containerelor. Celelalte, pentru serviciile de transport cu prelată și transport frigorific. Anul trecut, ultimele camioane Euro 5 din flota Marvicon au fost înlocuite cu camioane Euro 6. Toate camioanele companiei dețin un computer de bord cu monitorizare prin satelit. Acest lucru permite urmărirea fiecărui camion, în orice moment. De asemenea, fiecare camion este dotat cu scanner pentru scanarea documentelor, după finalizarea fiecărei operațiuni (încărcare, descărcare).

Angajații, în topul preocupărilor companiei

Toți angajații Marvicon – din cadrul birourilor, dispeceri, șoferi – primesc o pregătire specifică atunci când își încep activitatea în companie. Apoi, periodic – ori de câte ori este necesar – pentru a satisface întotdeauna cerințele noilor legi sau noile nevoi ale clienților. Firma are la această oră 289 de angajați, din care 260 sunt șoferi.

Un lucru important: fluctuația personalului, în perioada cea mai grea a pandemiei, a fost foarte scăzută, de 0,3%, iar salariile șoferilor nu au fost micșorate. Șoferii sunt principala resursă a unei companii de transport. Cu atât mai mult cazul transporturilor specializate, cum este cel de containere. La Marvicon, „oamenii care leagă porturile” sunt răsplătiți cu bonusuri de vechime, asigurare de viaţă şi disponibilitate din partea firmei când au probleme personale.

Principiul de căpătâi al companiei: flexibilitatea

Anul 2020, atipic pentru întreaga economie, a fost un an bun pentru Marvicon, cu o creștere a cifrei de afaceri de circa 10 procente, comparativ cu 2019. Succesul înregistrat a avut la bază un principiu important pentru Marvicon, care s-a dovedit a fi cel câștigător: să nu refuze nici o solicitare. Reușitele consemnate de companie s-au datorat flexibilității abordate și apropierii față de client.

Ce a fost? Ce urmează?

Făcând referire la evoluția companiei în anul care a trecut, Ilie Ilea, Directorul general Marvicon a subliniat: „Nu există nicio îndoială că 2020 a fost un an plin de provocări, care a adăugat multă presiune operațiunilor noastre zilnice de afaceri. Din fericire pentru echipa Marvicon, am colaborat bine împreună, comunicând deschis și având ca scop atingerea unui obiectiv comun: găsirea celor mai bune soluții de transport pentru toți partenerii noștri.

Ne-am adaptat rapid la noile reglementări impuse de situația actuală a  pandemiei, asigurând în permanență sănătatea angajaților noștri. Luând măsuri preventive și colaborând eficient ca o echipă, am finalizat cu succes orice transport de mărfuri întreprins, în ciuda condițiilor dificile din 2020.

Ne angajăm în misiunea noastră de a oferi servicii de transport de înaltă calitate, cu soluții rapide și corecte pentru nevoile imediate ale clienților noștri. Loialitatea clienților este esențială pentru noi, motiv pentru care întărim încrederea în marca noastră cu fiecare livrare de succes adăugată în portofoliul nostru.

La Marvicon, ne propunem să depășim așteptările clienților și să devenim prima alegere în selectarea unui partener de încredere pentru serviciile de transport.”

În 2021, Marvicon își propune, firesc, să investească. Firma intenționează să-și crească flota cu minimum 10 camioane. În planurile apropiate este inclusă și o parcare proprie pentru camioane. Pe termen mediu compania vrea să construiască un centru logistic, prin accesarea de programe de finanțare care să acopere o parte din investiție.

Certitudinile începutului de an arată fără tăgadă că Marvicon se situează, constant, pe drumul cel bun!

Ioan Sandor

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Se caută executant pentru Pasajul subteran din Piața Emanuil Gojdu din Oradea

Articolul următor

Traficul greu, eliminat la Turda. Apare centura de ocolire

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share