Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Aegon România prelungește perioada de acoperire pentru riscurile asociate COVID-19 și în primul semestru din 2021

Măsura se aplică, deocamdată, până la jumătatea acestui an produselor din portofoliu care acoperă decesul sau spitalizarea din îmbolnăvire

Activitatea subsidiarei din România va continua în sistem de muncă de la distanță, la fel cum se desfășoară din 16 martie 2020

Compania de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional Aegon, a prelungit cu șase luni decizia de a nu aplica excluderea riscului pandemiei la niciunul dintre produsele din portofoliu care acoperă decesul sau spitalizarea din îmbolnăvire. Aceasta a fost o măsură excepțională, luată la finele lui aprilie 2020, cauzată de numărul mare de îmbolnăviri cu noul coronavirus. Astfel, deși inițial această măsură se referea doar la 2020, s-a decis aplicarea ei și în primul semestru din 2021.

„Am luat decizia de a ne despăgubi clienții în cazul îmbolnăvirii cu noul coronavirus încă din primul semestru din 2020, deoarece, în asemenea situații, trebuie să fim solidari, să ne sprijinim cu tot ceea ce putem. Decizia luată atunci a oferit deja sprijin familiilor unora dintre clienții noștri care, din nefericire, au pierdut lupta cu această boală. Deși sunt încrezătoare că numărul de îmbolnăviri va rămâne sub control în România, am decis să continuăm să sprijinim clienții afectați de COVID-19, până la finele lui iunie 2021. Astfel, măsura de eliminare a excluderii de despăgubire în caz de pandemie din asigurările noastre de viață va rămâne în vigoare. Este important ca toți clienții noștri să știe că le vom fi alături până reușim să depășim cu toții această situație fără precedent. Cred că deja se vede limanul, dar e bine să fii asigurat, lucru pe care noi îl știm prea bine!”, explică Sînziana Maioreanu, Director General al Aegon România.

Aegon România a decis atât prelungirea acestei măsuri, prin care își arată suportul față de clienți, cât și a sistemului de muncă de la distanță, destinat protecției angajaților, colaboratorilor și a tuturor persoanelor care ar fi venit în sediul local al Aegon. „Încă de la jumătatea lui martie 2020, am decis ca echipa Aegon România să lucreze de acasă, pentru a ne proteja cei 150 de colegi, colaboratorii, partenerii și, desigur, clienții. Vom continua în acest sistem, până vom fi convinși că este sigur să ne întoarcem la sediu. A trecut un an de când muncim astfel și am reușit să adaptăm perfect instrumentele online și fluxul de lucru pentru a ne îndeplini îndatoririle optim și fără întârzieri. Chiar dacă sperăm să ne putem vedea în realitate cât mai repede, suntem pregătiți să ne desfășurăm activitatea la cote maxime, de la distanță, atât cât va mai fi nevoie”, a mai punctat Sînziana Maioreanu.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Regatul Belgiei deschide un Consultat Onorific la Timișoara

Articolul următor

ELITE ÎN BUSINESS Banat-Transilvania. Top 220 companii cu capital străin: locurile 176-200

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share