Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Rețelele de supermarketuri se extind în Banat și Transilvania

Lidl și Penny au fost cele mai active lanțuri de unități de tip supermarket în privința activării de noi unități în aceste zone ale României.

Lidl România a continuat investițiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi: unul în orașul Timișoara, celălalt în Iași, consemnează platforma Retail FMCG. Cel din Banat este unul nou, iar cel din Iași este repoziționat, deoarece unitatea veche nu mai corespundea standardelor companiei de sustenabilitate și experiență pentru clienți.

Discounterul Penny și-a continuat planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în localitatea Năsăud, din județul Bistrița-Năsăud. Cu această deschidere, rețeaua națională a ajuns la 280 de magazine. Rețeaua Profi a ajuns la 400 de supermarketuri gestionate de agenți în România, operate în sistem de franciză, dublu față de anul trecut și lucrează la noul model Monaco.

Conform companiei de audit Nielsen, retailul alimentar a crescut cu 10% față de  anul anterior, România avansând mai rapid decât media europeană (7,6%). Valoarea vânzărilor a înregistrat creșteri în toate macro-categoriile de produse, cu un avans maxim în produsele alimentare (+12%) și în băuturile alcoolice (+13,3%).

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Șimleu Silvaniei vrea să atragă acasă IT-iștii din Cluj

Articolul următor

Chinezii descind pe centura Zalăului

Citește și:
Citeste mai mult

Viață lungă, vie Via Transilvanica

În 2018, atunci când România celebra 100 de ani de la Marea Unire, Tășuleasa Social, organizația originară din…
Citeste mai mult

CESAROM a lansat Pro Club

Noua platformă online este dedicată profesioniștilor din domeniul construcțiilor și amenajărilor. Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și…
Zi de Zi știri economice:
Total
1
Share