Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Vinul la doză, produs în premieră națională la Ciumbrud, a primit primele medalii

Domeniile Boieru a lansat pe piața din România vinul la doză – un produs în premieră pentru producătorii naționali. Noua gamă se numește Upside și reprezintă patru tipuri de vin. Săptămâna aceasta compania a primit rezultatele primului concurs internațional la care a participat cu noul concept.

Fondatorul companiei Domeniile Boieru, Florin Dănoaie, spune că datorită investițiilor din ultimii ani aceasta va fi nu numai un producător de vin, ci de băuturi în general. „Prima investiție majoră a fost în perioada 2009-2010, iar a doua – în 2017-2019, după intrarea în companie și a domnului Ciurtin. Practic, prin aceste investiții mergem și spre alte băuturi inovative, nu doar spre vinul clasic produs și îmbuteliat în sticlă. Am lansat de curând o gamă nouă de vinuri îmbuteliate în doză – un concept inovativ pentru piața din România, dar care s-a dovedit a fi unul de succes pe piețele internaționale, Marea Britanie, Germania, SUA. E un ambalaj practic, ușor de transportat, ușor de răcit, iar consumatorul nu mai are presiunea de a termina o sticlă de vin după ce o deschide. Dacă vrei să te bucuri de un pahar de vin, sunt 250 ml care sunt la îndemâna oricui”.

Dozele au fost lansate anul trecut în piață, în lipsa unui eveniment. „Sperăm să putem face o lansare efectiv în vara acestui an. Pentru că pe lângă vinurile la doză, gama Upside, am lansat în piață și un nou concept – un cocktail pe bază de vin. Cocktailuri Ready to drink, gama Blush. O gamă care cuprinde cocktailuri cunoscute, precum Hugo, Sangria, Bellini sau Aperol Spritz. Deci, cocktailuri cunoscute, dar care dacă au pătruns în România, s-a întâmplat prin import. Respectiv, suntem singurii producător de vin care a lansat așa ceva pe piață”, afirmă Florin Dănoaie.

Astfel, la Domeniile Boieru se produc patru tipuri de vin la doză: alb sec (cupaj Sauvignon Blanc-Musca), rose sec (Pinot Noir), roșu (cupaj Feteasca Neagră-Pinot Noir) și rose demidulce (ediție specială ROZA, Fetească Neagră-Pinot Noir).

De fapt, vinul la doză produs la Ciumbrud s-a dovedit deja a fi unul de succes înainte de a fi lansat oficial. Compania a obținut o medalie de aur pentru vinul alb și una de argint pentru vinul rose la primul concurs internațional la care a putut să trimită și vinuri îmbuteliate la doză – este vorba despre concursul internațional de la Monaco. „Am participat la acest concurs în special datorită faptului că sunt acceptate și dozele. Deocamdată suntem unicul producător de vin din România care îmbuteliază și comercializează vin la doză și era oarecum și o ocazie de a obține o certificare pentru noi că produsul este bun”.

Compania deține 200 de hectare de vie, dintre care 80 în Ciumbrud, iar 120 în podgoria Sebeș-Apold.

Podgoria Ciumbrud este una dintre cele mai vechi din țară, fiind atestată documentar în 1220.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Carrefour a lansat cea de-a treia ediție a programului „Creștem România BIO”

Articolul următor

BRK Financial, intermediar dedicat pentru imobiliarii de la Impact

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share