Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Vodafone România este 100% verde

Începând cu 1 aprilie 2020, ca urmare a renegocierii contractelor cu furnizorii de electricitate, compania Vodafone România s-a asigurat că toata energia electrică necesară operațiunilor sale, inclusiv energia electrică consumată în spații închiriate, provine din surse regenerabile.

Grija față de planetă este un pilon principal al strategiei Vodafone. În acest sens, ne-am asumat o serie de obiective ambițioase și am reușit deja, într-un interval relativ scurt, să înregistrăm progrese majore. Utilizăm 100% energie verde pentru operațiunile Vodafone din România, ne-am micșorat considerabil consumul de energie în principalele centre de date, am introdus SIM-uri electronice pentru a reduce consumul de plastic și multe altele”, a declarat Cătălin Buliga, CTO Vodafone România.

În plus, în anul 2019 Vodafone România a demarat acțiunea de instalare de panouri fotovoltaice pe locațiile sale și explorează, în prezent, utilizarea instalațiilor eoliene cu scopul de a genera energie verde prin investiți proprii, pe lângă achiziționarea de energie exclusiv din surse regenerabile.

Aceste demersuri se subscriu obiectivelor asumate de companie în ceea ce privește grija pentru mediul înconjurător, prin pilonul strategic numit Planet, și susține realizarea misiunii întregului Grup Vodafone de a contribui la un viitor mai bun, prin crearea unei societăți digitale sustenabile și reziliente, în care oportunitățile și șansele de dezvoltare sunt accesibile tuturor.

Până în luna iulie a acestui an, întreaga rețea Vodafone din Europa va fi alimentată exclusiv cu energie ce provine din surse regenerabile (energie eoliană, solară sau hidroenergie), formând, astfel, rețeaua Vodafone Green Gigabit.

Obiectivul final Vodafone este de a atinge un nivel net zero al emisiilor de carbon până în 2040, la nivelul întregului grup, prin limitarea în întregime inclusiv a emisiilor indirecte (precum cele care provin din lanțul de aprovizionare sau din utilizarea produselor vândute, călătorii de business ș.a.m.d.).

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Munca într-o multinațională: 4 avantaje de neratat, pentru care merită să te angajezi la Luxoft

Articolul următor

Nooka Space, lansare și producție în România

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share