Auto Industrie Inovatii Lideri si afaceri Slider Ultimele stiri

Industria 4.0: Compania Continental, mai eficientă cu ajutorul roboților autonomi de transport din producție proprie

Compania de tehnologie Continental dezvoltă un vehicul de transport autonom, de ultimă generație, pentru a continua să crească eficiența producției proprii. În fabricarea de sisteme de frânare, de exemplu, vehiculele autonome ghidate (aAGV) dezvoltate și construite intern pot transporta sarcini grele de peste o tonă. Această soluție tehnologică face parte integrantă din strategia Continental cu privire la implementarea industriei 4.0 în locațiile sale. Scopul este de a optimiza întregul lanț valoric folosind procese digitalizate și fluxuri de date cu transparență și predictibilitate ridicate, timpi scurți de producție, stocuri reduse și flexibilitate ridicată.

Continental vede un mare potențial în dezvoltarea propriului său aAGV. Acest lucru se aplică industriei 4.0, precum și pentru alte zone de activitate, cum ar fi logistica și diferite domenii de aplicare în care transportul autonom de mărfuri poate fi utilizat pentru a crește eficiența. Între timp, aAGV își demonstrează performanța și capacitatea de încărcare zi de zi în fabricile Continental din Zvolen (Slovacia) și Frankfurt pe Main (Germania). Primele vehicule robotizate din etapa de dezvoltare conduc acum în mod autonom acolo între punctul de pornire și destinație, transportând material pentru producerea frânelor. aAGV se poziționează pe direcția corectă și evită în mod flexibil obstacolele. Această dezvoltare internă a fost posibilă, printre altele, printr-un transfer de tehnologie din sectorul autoturismelor. Experiența de la senzori de înaltă fiabilitate care urmăresc mediul înconjurător, precum radar, cameră, ultrasunete și lidar, precum și fuziunea senzorilor și modelul de mediu, a fost o componentă cheie în dezvoltarea vehiculelor autonome ghidate.

În România, fabricile Continental de componente electronice din Timișoara și Sibiu, cea de anvelope din Timișoara, precum și unitățile ContiTech din Carei, Nădab și Timișoara folosesc vehicule ghidate automat (AGV), precum și alte tehnologii specifice industriei 4.0 pentru un grad mai ridicat de eficiență a producției.

„Creșterea eficienței în producție este o contribuție importantă la competitivitatea pe termen lung. Din acest motiv, am decis să folosim aAGV pentru sarcini grele pentru a dezvolta o soluție care să ne ajute să ne modelăm procesele mai flexibil și mai eficient. Prin expertiză noastră, combinată cu tehnologii partenere competente, dezvoltăm o soluție industrială care ne optimizează secvențele de producție și este, de asemenea, o idee de afaceri atractivă”, spune Alexander Schmitt, directorul segmentului Actuation & Future Products din cadrul departamentului Hydraulic Brake System, ce face parte din aria de activitate Autonomous Mobility and Safety.

Optimizarea transportului de materiale folosind roboți autonomi mobili

Vehiculele ghidate automat joacă un rol important în fluxul de materiale într-o fabrică digitalizată: reduc activitățile manuale, cum ar fi conducerea motostivuitoarelor, accelerarea transportului, clarificând exact ce mărfuri sunt disponibile și unde sunt în orice moment și fac procesele mai previzibile în general. În acest moment, singurii roboți de transport mobil de pe piață sunt cei care nu conduc în mod autonom și se deplasează doar pe rute fixe între locurile programate de pornire și destinație. Orice modificare necesită reprogramare complexă, timp și costuri suplimentare pentru modificare la fața locului. „Cercetarea de piață a fost îngrijorătoare: nu am găsit vehicule de transport autonome care să îndeplinească cerințele noastre”, spune Schmitt.

În timpul proiectării, producției și asamblării aAGV, echipa de proiect s-a bazat pe experiența acumulată în sectorul auto. Tehnologii precum senzorii din zona autoturismelor au fost combinate cu tehnologia de control, mecatronică și ingineria mecanică de tip convențional. Doar trenul electric și software-ul pentru controlul vehiculului se bazează pe tehnologiile disponibile pe piață. Scopul este ca aAGV să fie disponibil la nivel mondial ca tehnologie de bază pentru utilizare în producție în toate fabricile Continental.

Pentru a proiecta aAGV pentru a fi ușor de întreținut în etapa de dezvoltare, echipa își folosește experiența practică din producția industrială. Bineînțeles, concluziile operației de testare în desfășurare în condiții de viață reală se revarsă și în versiunea de producție planificată ca răspuns la aceasta. Producția de volum trebuie să înceapă după faza de testare. De asemenea, este planificat să se ofere sistemul în afara Continental la un moment dat.

Related posts

Proiectarea și execuția Drumului Expres Craiova – Pitești, Tronsonul 3, scoase la licitație

Ligia Voro

Birourile din Centrul TEAM, scoase la închiriat

Nora Dumitrescu

Condmag Braşov, afaceri de 3,3 mil. lei în 2018

redactia

Constructorii noii rețele de iluminat a Zalăului, somați să finalizeze lucrările

Nora Dumitrescu

Start-up orădean în domeniul IT, finanţat cu 7 milioane de dolari de Google

Traian Dan

Deco Days 2017: Expozitie atipica de perdele si draperii la Cluj Napoca

Stefana Muresan

Kaufland și Cooperativa Agricolă „Țara Mea”, program național pentru carne de porc 100% românească

Stefana Muresan

Proiect de reabilitare cu fonduri europene a Muzeului Etnografic al Transilvaniei

Stefana Muresan

KONE: Any crisis is the driver of a new opportunity

Ionut Oprea

Partener StartUP- Pachete de finanțare de peste 40.000 euro pentru înființarea de start-up-uri în regiunea de Nord-Vest

Stefana Muresan

Fermierul Muscă din Arad face 40 mil. euro cu ambiţia de a nu intra în supermarket

Stefana Muresan

Primăriile din Bihor pot beneficia de sprijin financiar pentru împăduriri

Traian Dan

Capitala Unirii, capitala business-ului. Noul val de antreprenori din Ardeal

redactia

Romgaz a prelungit mandatul directorului general cu încă două luni

Stefana Muresan

Harta salariilor pe judeţe în septembrie 2018. Clujul a depășit Timișul, pe fondul investiţiilor în sectorul IT

redactia

Investiții de 9 milioane de euro în producția de lactate marca „Țara Mea”, în 2018

Stefana Muresan

Rehau dă Clujul și Bucureștiul pe Sibiu

Nora Dumitrescu

Peste 170 milioane de euro atrase în Bistriţa-Năsăud prin PNDR 2014-2020, în special de către primării

Stefana Muresan

Fonduri de până la 150 de mil. euro pentru încurajarea investiţiilor

redactia

Cât vor primi orașele și comunele Maramureșului pentru dezvoltarea locală

Nora Dumitrescu

Licitație deschisă pentru atribuirea a șase parcele din Parcul Industrial Tileagd

Traian Dan

Arhitecţii-dezvoltatori REDESIGN, proiect imobiliar exclusivist de 15 mil. euro în Brașov

Stefana Muresan

Poiana Turda a devenit primul partener al Școlii EMS

Nora Dumitrescu

Banca Transilvania şi PTP Online lansează în Cluj-Napoca facilitatea de plată cu telefonul a călătoriilor cu transportul public

redactia

Leave a Comment