Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

foodpanda introduce noi funcționalități în aplicație

foodpanda introduce noi funcționalități în aplicație: comanda de grup, tips pentru livrator și secțiune de recompense pentru utilizatori

 

Platforma de comenzi și livrări rapide foodpanda România anunță integrarea unor noi funcționalități în aplicație: comanda de grup, ce permite opțiunea ca mai mulți utilizatori să se alăture aceleiași comenzi, tips pentru livrator – posibilitatea de a oferi bacșis pentru livratori direct din aplicație, dar și secțiunea de recompense (rewards) pentru utilizatori.

Funcționalitatea comandă de grup poate fi accesată din pagina dedicată fiecărui restaurant listat în cadrul platformei, prin butonul Începe comanda de grup. Ulterior, utilizatorul care inițiază comanda de grup trimite link-ul generat de platformă colegilor de birou sau prietenilor invitându-i să se alăture grupului de comandă. Astfel, fiecare persoană își poate adăuga preparatele preferate în coșul grupului înainte de check-out. După plasarea comenzii, funcționalitatea oferă un rezumat cu totalul de plată al fiecărui utilizator pentru produsele pe care acesta le-a comandat independent.

Potrivit reprezentanților companiei, opțiunea de comandă de grup este disponibilă doar pentru comanda în cadrul aceluiași restaurant și nu există un număr maxim de persoane care se pot alătura unei comenzi. Dintre aplicațiile de food delivery care reunesc oferta mai multor restaurante, foodpanda este singura platformă de pe piața locală care are disponibilă această opțiune în prezent.

În ceea ce privește funcționalitatea tips pentru livrator, aceasta este activă pentru comenzile achitate online de la restaurantele și magazinele care livrează prin flota de livratori foodpanda. Suma pe care utilizatorii o pot oferi bacșiș livratorilor pornește de la 3 lei și nu are o limită maximă, putând fi setată din pagina de Checkout a comenzii.

Totodată, compania a lansat și secțiunea de rewards (recompense) în aplicația mobilă a platformei, parte din programul de fidelitate desfășurat de foodpanda, cu o componentă de gamificare. Astfel, cu fiecare comandă plasată, utilizatorii câștigă puncte în baza insignelor acumulate (de exemplu: insigna shopaholic pentru 2 comenzi din categoria shops sau insigna cashless pro pentru 2 comenzi cu plata online). Ulterior, aceste puncte pot fi transforma în vouchere valorice garantate din Magazinul de recompense al aplicației.

„Continuăm să dezvoltăm noi funcționalități în cadrul platformei, menite să simplifice procesul de comandă al utilizatorilor noștri și a le oferi cea mai bună experiență atunci când aleg serviciile foodpanda. Astfel, fie că se află la birou, la școală sau la o petrecere, odată cu introducerea opțiunii de comandă de grup, clienții foodpanda nu trebuie să își mai facă griji că omit vreun preparat atunci când comandă pentru altă persoană.

Totodată, dacă vor să ofere tips pentru livratori o pot face foarte ușor în cadrul platformei, dacă aleg să facă plata comenzii online, fără a mai avea grija banilor cash la momentul livrări comenzii. În plus, fiecare comandă le poate aduce puncte și insigne pe care orice fan foodpanda trebuie să le colecționeze și care le vor aduce reduceri garantate în Magazinul de recompense al aplicației, o premieră pentru o platformă de food delivery în România”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

 

Despre foodpanda

foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 8000 de comercianți (restaurante și retaileri) din peste 40 de orașe: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Sebeș, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Târgoviște, Alba Iulia, Drobeta-Turnu Severin, Mioveni, Roman, Târgu Jiu, Deva, Bistrița, Botoșani, Suceava, Roman, Zalău, Slatina, Giurgiu, Tulcea, Miercurea Ciuc sau Sfântu Gheorghe.

Începând de anul trecut, foodpanda și-a extins serviciile în zona comerțului rapid și acoperă o gamă diversificată în afara livrării de mâncare, integrând în secțiunea Shops din platformă mii de produse disponibile pentru livrare imediată de la zeci de parteneri din retailul alimentar și non-alimentar.

foodpanda este parte a grupului Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de comenzi și livrări de mâncare la nivel global și lider în ceea ce privește numărul restaurantelor partenere, utilizatori activi și volum de comenzi în mai multe țări decât oricare dintre competitorii săi.

 

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Peste 650 de km de drumuri județene vor fi modernizate în județul Arad

Articolul următor

TB 100: Dürkopp Adler România, start bun în 2021    

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share