Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Ana Dumitrache, Country Head, CTP România: “Am alături de mine o echipă de super-profesioniști”

CTP România este lider de piață în domeniul parcurilor industriale și logistice, o poziție pe care vrem nu numai să o consolidăm, ci să și mărim ecartul față de ceilalți jucători din piață. Suntem un jucător activ în Transilvania, în orașe de importanță strategică pentru clienții noștri.


Cum a fost trecerea din sistemul bancar la conducerea CTP? Cum se schimbă rolul băncilor pentru industria de real estate?

Ana Dumitrache, Country Head, CTP România: Pentru mine a fost, cu siguranță, un pas înainte, la fel cum a fost și scurta, dar intensa, experiență de agenție, la cea mai mare companie de consultanță imobiliară din România și din lume. Pot spune că acum sunt conectată la piața de real estate în toate touchpoint-urile care contează – finanțări, achiziții, dezvoltare asset-uri existente și a business-ului, în general, precum și extinderea portofoliului de clienți. CTP România este lider de piață în domeniul parcurilor industriale și logistice, o poziție pe care vrem nu numai să o consolidăm, ci să și mărim ecartul față de ceilalți jucători din piață; iar dacă persoana care conduce pe plan local operațiunile CTP are această perspectivă completă asupra industriei, atunci și șansele să obținem rezultatele pe care ni le dorim cresc exponențial, nu?! Sigur, nimeni nu obține rezultate notabile de unul singur, iar eu sunt mândră să am alături de mine o echipă de super-profesioniști, alături de care CTP România va atinge toate obiectivele pe care și le-a propus!

Cred că, după un 2020 foarte bun din punct de vedere al business-ului de real estate industrial/logistic, băncile vor continua să aibă deschidere mărită față de această clasă de active și vor susține atât finanțarea unor proiecte noi, dar vor acorda și împrumuturi pentru dezvoltare. În timp ce, în majoritatea țărilor din regiune, băncile nu sunt foarte deschise la acordarea de împrumuturi pentru proiecte noi, mai ales în ceea ce privește proiecte de office sau comercial, băncile din Cehia și România sunt încă interesate, cu moderație, de astfel de proiecte (potrivit unui studiu KPMG privind creditarea imobiliară). Între timp CTP și-a redus în mod fericit dependența de sistemul bancar însă, reușind performanța de a se finanța în cea mai mare măsura de pe piața de capital. O dată cu listarea la Euronext Amsterdam a început o nouă etapă în viața companiei din punctul de vedere al structurii fondurilor și al sursei acestora.

Care sunt din perspectiva dvs. argumentele de business ce determină ritmul alert de extindere și care sunt beneficiile pentru clienți? Care sunt noile ținte pentru CTP în Transilvania, cum vedeți evoluția / competiția orașelor regionale din România?

Ana Dumitrache: CTP România este lider de piață, ceea ce este, dincolo de performanță, și o mare obligație: nu putem să fim altfel decât cei mai buni! CTP este un concept integrat deosebit – această companie nu construiește doar hale industriale, ci construiește comunități, atât la nivelul partenerilor pe care îi are în parcuri, cât și la nivelul oamenilor care lucrează în ele sau pentru ele. CTP oferă spații sigure, confortabile, parcuri curate și verzi, clădiri eficiente din punct de vedere energetic, servicii de management integrate. În acest moment, clienții au devenit conștienți că dezvoltatorul de parcuri industriale nu este doar un furnizor, ci un adevărat partener, care are, nu de puține ori, un rol major în succesul afacerilor chiriașilor săi.

Suntem un jucător activ în Transilvania, în orașe de importanță strategică pentru clienții noștri, unde infrastructura este suficient de bine dezvoltată pentru a fi de ajutor afacerilor clienților noștri. Ne propunem să dublăm suprafața logistică din regiune și am început deja să investim în acest obiectiv. De exemplu, în 2020 am alocat 50 milioane EUR extinderii parcurilor din Turda și Ghiroda și ne uităm cu atenție și la alte oportunități în zonă.

După provocările anului 2020 și conștientizarea mai clară a rolului platformelor logistice – industriale, ce strategii, îmbunătățiri și programe de investiții ar trebui accelerate pentru a deservi mai bine capitala și zonele ei apropriate? Ce programe pentru comunități va dezvolta în continuare CTP și în România?

Ana Dumitrache: În 2021, e-commerce-ul continuă să facă diferența și să influențeze și dezvoltarea platformelor logistice/industriale. În toată perioada de pandemie, românii și-au petrecut mult mai mult timp în casă sau în medii sigure din punct de vedere sanitar, așa că au început să apeleze din ce în ce mai mult la comerțul online. E un tip de comportament care s-a sedimentat, astfel încât rapiditatea livrărilor, amplasarea depozitelor în jurul marilor orașe, în special a Bucureștiului (orașul cu cea mai mare putere de cumpărare), și experiența seamless de cumpărare vor fi diferențiatorii în 2021. Pentru CTP, abilitatea de a oferi clienților săi soluții adaptate comerțului online reprezintă o oportunitate de creștere în acest an.

Cultura organizațională a CTP, la nivelul întregului grup, este orientată spre eficiență, protecția mediului și sprijinirea comunităților locale. În 2021, una dintre  direcțiile noastre strategice are în vedere utilizarea eficientă a energiei în clădirile noastre, ceea ce va reduce nu numai costurile de operare ale clienților noștri, ci și amprenta de carbon a depozitelor noastre. Sustenabilitatea este parte a strategiei noastre de business și este parte integrantă a tuturor planurilor viitoare de dezvoltare. De asemenea, o altă valoare fundamentală a companiei noastre este aceea de a fi “vecini buni” în comunitățile unde avem parcuri industriale, de aceea investim constant în organizațiile locale care au programe pentru dezvoltarea copiilor și adolescenților.

CITESTE si:

Gijs Klomp: Echipa CTP, expertiză și soluții optime.

Remon Vos: Dincolo de nr. 1. Ingredientele liderului CTP.

Cum ați defini stilul de management curent, ce elemente aduc succesul în business? Care sunt atuurile echipei locale pentru CTP în România?

Ana Dumitrache: Spuneam, la începutul interviului nostru, că, în business, nu poți face performantă de unul singur, ci ai nevoie de o echipă pe măsură. Toți colegii mei sunt oameni cu care împărtășesc valori profesionale și morale – muncă de calitate, strategie, planificare și… o bună rezistență la stres. Indiferent de provocările cu care ne confruntăm, noi nu vedem problemele, ci soluțiile pe care le putem găsi și pe care le putem oferi clienților noștri. Suntem toți oameni pasionați de ceea ce facem, care vin cu plăcere la serviciu. Eu sunt lângă ei pentru a-i susține, a-i îndruma, a-i încuraja să ia decizii folositoare atât pentru companie, cât și pentru dezvoltarea lor personală, dar și pentru a ne bucura împreună de rezultatele și de performanțele noastre!

Care sunt provocările în contextul economic actual, cum ar trebui să răspundă România pentru o reacție pozitivă și o evoluție relevantă în regiune? Care sunt atuurile Transilvaniei în context național?

Ana Dumitrache: Într-un an dominat de insecuritate economică și sanitară, platformele logistice/industriale s-au dezvoltat într-un ritm de-a dreptul efervescent. Creșterea s-a datorat în primul rând retailer-ilor și adaptării lor la e-commerce. Pentru CTP, creșterea s-a datorat în primul rând faptului că ne-am ajutat constant clienții să își țină promisiunile față de propriii lor clienți. Pentru noi, Transilvania nu este doar un hub logistic regional important, cu acces ușor la coridoarele de transport pan-europene, ci și o zonă în care potențialul de dezvoltare este încă mare, competiția este relativ limitată, iar cererea de la clienții din retail în continuă creștere. Tocmai de aceea alocăm resurse pentru dezvoltarea prezenței noastre în zonă, propunând parcuri industrial/logistice la standarde înalte din punct de vedere al calității clădirilor.

Pentru noi, Transilvania nu este doar un hub logistic regional important, cu acces ușor la coridoarele de transport pan-europene, ci și o zonă în care potențialul de dezvoltare este încă mare.

 

CITESTE si:

Gijs Klomp: Echipa CTP, expertiză și soluții optime.

Remon Vos: Dincolo de nr. 1. Ingredientele liderului CTP.

_______

Articol – Cover Story Transilvania Business 102 | Singura revista de afaceri regionale din Romania, disttributie nationala, tendinte internationale. Solutii si parteneri din Transilvania. Ghid de evenimente, platforme si lideri B2B in Romania. | Editie speciala – Logistica & Automotive, ed. 5. | Clik pentru a citi – aici

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Dincolo de nr. 1. Ingredientele liderului CTP.

Articolul următor

Echipa CTP, expertiză și soluții optime.

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share