Ema Prisca, unul dintre cei mai premiați directori de creație români, s-a alăturat echipei Electric Castle Festival, în poziția de chief marketing officer. Ea va coordona un departament aflat în plină extindere, într-un moment de dezvoltare de noi proiecte.
În ultimele două decenii, Prisca a condus departamente de creație în agenții internaționale, a lucrat în patru țări și a câștigat 60 de premii internaționale, printre care Cannes Lions și Euro Effie. Campaniile de comunicare au fost derulate în Europa și America Latină. Aceasta este absolventă a EMBA la Berlin School of Creative Leadership și profesor invitat la ESADE Business School Barcelona.
„Un brand cultural puternic, o echipă extrem de pasionată și o audiență tânără și inteligentă au făcut din Electric Castle o propunere seducătoare. E triunghiul de aur. Mă alătur Electric Castle într-o perioadă problematică pentru toate brandurile culturale și de entertainment, iar asta face totul foarte intens”, a declarat Ema Prisca.
Aceasta va coordona întreaga echipă de comunicare ale cărei resurse au fost completate, recent, prin alăturarea de noi membri.
„Suntem o echipă atipică, foarte atașată de ce am reușit să creăm în cei opt ani de existență. În acest amalgam, în care se întâlnesc oameni ce cunosc festivalul de când era doar o idee și colegi ce ni s-au alăturat în ultimele luni, avem încredere că Ema va fi nucleul de la care toată creativitatea noastră va lua o direcție strategică proaspătă. Conexiunea cu ea a fost imediată, ne bucurăm să o avem, la Cluj, alături de noi”, spune Mihai Păun, director Electric Castle.
Electric Castle, fetival care se derulează la Castelul Banffy din Bonțida, are în pregătire mai multe proiecte pentru această vară. Implementarea lor urmează a fi definitivată odată cu stabilirea de către autorități a normelor finale în care evenimentele vor putea avea loc în următoarele luni.