Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

A fost semnat contractul pentru studiul de fezabilitate a variantei ocolitoare a orașului Mediaș

La sediul Primăriei Mediaș a fost semnat astăzi contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate a variantei ocolitoare a Mediașului – un proiect prioritar pentru municipiul de pe Târnava Mare.

Scopul principal al acestui proiect este execuția variantei ocolitoare a municipiului Mediaș, pe DN 14, inclusiv conectarea la rețeaua de drumuri existente, fiind cuprins în programul de guvernare 2020 – 2024 și deținând toate premisele pentru a beneficia de finanțare europeană, transmit reprezentnații autorității locale. Proiectul este inclus în Ordinul ministrului Transporturilor nr. 1699/2020, care prevede aprobarea listei ce cuprinde proiectele de infrastructură și transport, în vederea includerii la finanțare în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM). Investiția se va realiza în conformitate cu OUG 101/2020, prin care Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), a încheiat cu municipalitatea un parteneriat de implementare, document semnat în data de 30 septembrie 2020.

Valoarea totală a contractului, câștigat prin licitație de către S.C. ADURO IMPEX S.R.L., este de 1.817.833,83 lei cu TVA, iar durata de implementare este de 15 luni, din care 8 luni sunt alocate întocmirii studiului de fezabilitate. Acesta va include analiza multicriterială de traseu; studiul de trafic; studii de teren (studii topografice detaliate, hidrologice şi hidraulice detaliate, geotehnice, arheologice, studiul de seismicitate, studii privind ocuparea terenurilor- exproprieri, alte investigații de sol si materiale, identificarea, relocarea si protejarea utilităților publice); activități de proiectare (lucrări de drum, intersecții, podețe, lucrări de consolidare, lucrări de poduri/pasaje, viaducte, lucrări hidrotehnice, siguranța circulației rutiere, conectarea rețelei locale de drumuri, dotări ale variantei de ocolire, planul de operare si întreținere, lucrări de tuneluri); evaluarea impactului asupra mediului; analiza cost-beneficiu și modelul financiar; autorizații, avize și acorduri.

Lungimea totală a traseului variantei ocolitoare este de 8,425 km și prevede realizarea de poduri și pasaje peste râul Târnava Mare, iar linia CF300, cu o lungime de 1,185 km include 4 poduri și 2 viaducte. Traseul pornește din sensul giratoriu situat pe Șoseaua Sibiului, traversează linia ferată și râul Târnava Mare, se intersectează cu str. Titus Andronic, continuă de-a lungul digului râului, se intersectează cu str. Baznei, continuă cu un viaduct în zona stadionului și apoi traversează râul Târnava Mare și linia căii ferate la ieșire până în DN14.

Total
20
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

SofMedica se extinde în Ungaria

Articolul următor

Training-uri, mentorat și finanțare pentru zece antreprenoare din agri-food

Citește și:
Citeste mai mult

Zilele Floreștiului au fost anulate

Festivalul din cea mai mare comună a României ca număr de locuitori a fost blocat de autoritățile locale…
Zi de Zi știri economice:
Total
20
Share