Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

P3 Logistic Parks, brandul cu cea mai mare creștere în industria europeană de real estate

P3 Logistic Parks (P3) a primit anul acesta două premii, în cadrul celei de-a treisprezecea ediții a studiului Real Estate Brand Value organizată de INSTITUTUL EUROPEAN AL BRANDURILOR DIN INDUSTRIA DE REAL ESTATE. Comparativ cu anul trecut, proprietarul și dezvoltatorul pe termen lung de proprietăţi logistice a înregistrat cea mai mare evoluție în ceea ce privește reputația brandului, la toate categoriile și dintre toate țările participante, fiind, astfel, gratificat cu premiul „Cea mai mare creștere a unui brand”. În plus, P3 a primit, pentru a treia oară consecutiv, titlul de „Cel mai bun dezvoltator de logistică din Europa de Sud”.

Sönke Kewitz, Director General P3 Logistic Parks Germania, spune: „În ultimii ani, ne-am concentrat foarte mult pe a atinge un ritm dinamic de creștere și am investit în mod constant în noi locații și în extinderea portofoliului de active. Acest lucru ne-a permis să ne consolidăm în mod semnificativ prezența în Europa. Însă, mai presus de orice, datorăm acest premiu echipei noastre extraordinare, care și-a asumat angajamentul de a rămâne aproape nu doar de clienți, ci și de comunitățile în care ne aflăm. Cei 200 de experți ai P3 acordă o importanță deosebită promisiunilor companiei, atât în ceea ce privește calitatea proprietăților logistice pe care le dezvoltăm, cât și în modul în care relaționăm cu clienții, oferind servicii complete, de la A la Z, cu măiestrie și umanitate. Aceste două premii reprezintă o confirmare clară că facem lucrurile bine. Și putem fi mândri de acest lucru.”

În fiecare an, Institutul European al Brandurilor din Industria de Real Estate cu sediul în Berlin recunoaște cele mai puternice companii din această industrie pentru realizările lor în gestionarea prezenței și poziționarea lor pe piață prin premiul REAL ESTATE BRAND AWARD. Mai bine de 109.000 de experți din industrie analizează peste 1.400 de branduri active pe 45 de piețe europene. Opiniile acestora servesc drept fundament pentru cel mai important studiu european cu privire la valoarea brandurilor din industria de real estate, care a aniversat în 2021 cea de-a treisprezecea ediție consecutivă.

Harald Steiner, CEO Institutul European al Brandurilor din Industria de Real Estate, declară: „În numele Institutului European al Brandurilor din Industria de Real Estate, aș dori să felicit compania P3 Logistic Parks pentru acest premiu. Este o realizare însemnată să poți desăvârși propria performanță și să îndeplinești toate criteriile.”

Total
133
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Uzina Energom, inclusă în maratonul “Rebuilding the Economy”

Articolul următor

Kroner Construct, soluții de succes în domeniul constucțiilor

Citește si:
Total
133
Share