Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Rețeaua Brick, în negocieri pentru trei orașe din Transilvania

Municipiile Oradea, Cluj-Napoca și Satu Mare apar în strategia de extindere a lanțului de bricolaj, home improvement și do-it-yourself (DIY) Brick România. 

Compania din Constanța a înregistrat o creștere a afacerilor cu 15% în primul semestru din 2021, față de aceeași perioadă a anului precedent, la 62 de milioane de lei. Managementul a confirmat planurile de extindere la nivel național: primul din această serie este centrul regional din Ovidiu (județul Constanța), urmând a fi terminate negocierile pentru București, Ploiești, Cluj-Napoca sau Satu Mare.

Pentru viitorul magazin din Oradea compania a depus documentația planului urbanistic zonal, iar acesta va avea un spațiu de vânzare de 9.800 mp, parcare și spații de depozitare. „Bugetul de investiţii pentru următorii ani este destinat în totalitate deschiderii de noi locaţii. Vrem să ducem principiile brandului Brick și în alte zone ale țării, în orașe precum Oradea, Ploiești, Cluj, Satu Mare sau București”, a declarat Viorel Dima, director de dezvoltare la Brick România.

Brick este furnizor de produse universale folosite pentru construirea, întreținerea, amenajarea sau decorarea locuinței și se se adresează în special clienților persoane fizice, pentru proiecte de tip DIY, dar și dezvoltatorilor imobiliari pentru proiecte rezidențiale. Echipa Brick România numără 300 de angajați, număr care va crește odată cu noile magazine deschise.

 

Total
5
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

S-a reparat ceasul din Turnul Primăriei Oradea

Articolul următor

“Fondurile europene trebuie să aibă efect de multiplicare”

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
5
Share