Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Milionarii Clujului, prezenți la Ziua Franței

În curtea IFC au răsunat, pe rând, imnurile Franței, României și UE

Oameni de frunte ai mediului de afaceri local au participat la recepția aniversară organizată cu ocazia Săptămânei Franței și împlinirii a 30 de ani de activitate a Institutului Francez din Cluj (IFC).

   

Printre personalitățile prezente s-au numărat oamenii de afaceri Ștefan Gadola, Vasile Vita, Bogdan Herea, Wouter Reijers, Lucia Morariu, Pascal Fesneau, Ludger Thol, Bogdan Surdea-Blaga, politicienii Radu Moisin, Sabin Sărmaș, Viorel Băltărețu, rectorul Universității de Științe Agricole Cluj, Cornel Cătoi. “Am decis, în contextul restricțiilor legate de coronavirus, să nu organizăm un singur eveniment, cu 400-500 de persoane, ci o suită de evenimente variate, pe parcursul unei săptămâni, la care să poată participa un public mult mai larg.

Noi am realizat multe evenimente și în pandemie, în sistem online, dar acum asistăm la o tendință a oamenilor de a socializa, de a participa la astfel de acțiuni fizice. În toamnă vom organiza mai multe întâlniri cu antreprenori din domeniul medicinei umane și veterinare cărora le care vom asigura mentorat și acces la finanțări”, a explicat Georgeta Moldovan, director executiv al Clubului Francofon de Afaceri din Cluj (CFAC).

“Între Franța și România există legături solide. Sperăm  să fim sprijiniți pentru intrarea în Spațiul Schengen pentru ca zona noastră să fie mult mai competitivă la transportul de mărfuri”, a declarat deputatul Radu Moisin. Suita de evenimente a mai cuprins o reuniune a companiilor locale pentru inițierea de acțiuni sociale postpandemie, prezentarea unor inițiative comerciale locale din industriile gastronomică și cosmetică. Dezbaterile au vizat combaterea risipei alimentare și optimizarea spațiilor verzi prin activități de team-building.

CFAC se definește ca un mediu de întâlnire al oamenilor de afaceri francofoni locali și de creare de oportunități în afaceri și parteneriate. Organizația își propune să contribuie la dezvoltarea economică și la promovarea francofoniei în regiunea Clujului. Printre obiectivele sale se numără înființarea și dezvoltarea unei rețele, crearea de strategii comune, cooperarea și încurajarea inovației economice, dezvoltarea sectorului francofon de ocupare a forței de muncă în Transilvania, deschiderea spre perspective economice în spațiul francofon.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Politehniștii din Cluj-Napoca revin la cursurile față în față

Articolul următor

Principala provocare a start-up-urilor de tehnologie din România: finanțarea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share