Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

CBRE a asistat JYSK pentru deschiderea unui nou magazin în București

CBRE România a asistat retailerul de mobilier și produse pentru casă JYSK în deschiderea unui nou magazin în București, rețeaua depășind acum pragul de 100 de unități în România. Noul magazin este amplasat în Prelungirea Ghencea, într-o clădire independentă, alături de Mega Image și are o suprafață de aproximativ 1.200 metri pătrați.

„Sectorul de mobilier și accesorii pentru casă, unul dintre câștigătorii pandemiei, își continuă creșterea și în acest an. Ne bucurăm că am putut consilia din nou retailerul JYSK în extinderea rețelei prin deschiderea magazinului din Prelungirea Ghencea, o zonă care s-a consolidat ca o destinație pentru produsele de mobilier”, a declarat Mădălina Sava, Retail Consultant, CBRE România.

Perioada pandemiei a apropiat și mai mult oamenii de locuințele lor, potrivit reprezentanților JYSK. Oamenii au simțit nevoia să își îmbunătățească sau să își modifice spațiul în care locuiesc, iar bugetele dedicate amenajării casei au fost mai mari comparativ cu anul 2019.

„Nu am mai putut călători sau ieși în oraș, în schimb, am investit în spațiul în care locuim. Ca schimbări de comportament, acest ultim an și jumătate a accelerat anumite tendințe, precum cea de a folosi mai mult mediul online. Deși cumpărăturile online au crescut, magazinul fizic a rămas un important punct de întâlnire cu clienții home & deco, care vor să vadă, să atingă și să testeze articole de mobilier, saltele, perne, plăpumi sau alte produse”, a afirmat Raluca Dascălu, Communications Manager, JYSK România.

Simbioza dezvoltată între cumpărăturile offline și online a reprezentat fundația care a menținut retailerii activi și relevanți în prima parte a anului 2021, perioadă în care restricțiile au fost relaxate și consumul și-a reluat creșterea, arată raportul Romania Market Outlook H1 2021 lansat de CBRE Research.

Estimările CBRE indică faptul că retailul online va deveni o sursă constantă de venit pentru majoritatea retailerilor care activează în industrii precum fashion, mâncare și băuturi și chiar industria serviciilor. Abordarea omichannel devine astfel o prioritate pentru retaileri și proprietarii de spații comerciale o integrează tot mai des în strategia lor de business, considerând-o o sursă importantă de creștere a traficului din magazinele fizice.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Dublă premieră Accor: Tribe și Adagio la București

Articolul următor

Universitatea de Medicină Timișoara primește 150 de milioane de lei pentru a ridica un nou campus

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share