Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Antreprenorii români care deţineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie

pariuri online

Tendința de mutare a magazinului în online sau de creare a unui e-shop este una ascendentă şi în acest an, mulţi dintre antreprenori preferând chiar să renunţe la prezenţa în marketplace-uri pentru a avea propriul magazin virtual, arată o analiză CIEL România, potrivit news.ro.



Datele companiei arată că în pandemie 25% dintre clienţii soluţiei de ecommerce şi-au lansat propriile magazine online, deşi nu aveau în planul de business acest lucru, pentru a nu mai depinde în totalitate de vânzarea prin marketplace-uri. Unii dintre aceştia susţin că doresc să renunţe complet la listarea în marketplace-uri, deoarece o consideră destul de costisitoare.

Dintre clienţii CIEL România, circa jumătate sunt companii de dimensiuni medii, retaileri de fashion, cosmetice, alimente, flori, care alocă bugete de până la 1.500 de euro. Majoritatea deţin deja un site şi au nevoie doar să integreze softul din spatele site-ului cu softul de e-commerce.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Familia Căpușan a cumpărat Hotelul Rusca

Articolul următor

Zalăul va avea două coridoare de mobilitate

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale

„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share