Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Alina Toie, director general la APTOR începând cu data de 1 septembrie

Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune are, începând din 1 septembrie, un director general în persoana Alinei Toie, fost manager comercial în cadrul companiei Hilton, încă din 2011. Noua poziție a fost aprobată în cadrul organigramei APTOR odată cu modificările impuse de preluarea administrării Cetății Oradea.

Obiectivele clare de dezvoltare a celui mai important obiectiv turistic din municipiu impune o vastă experiență comercială și, ca atare, o persoană care să fie concentrată pe atingerea acestei sarcini importante. Rolul de director general vine să completeze echipa, care are în componență un director executiv in persoana lui Alexandru Chira, care va rămâne în continuare pe această poziție.

Poziția de director general are ca principal scop coordonarea tuturor activităților organizației cu un accent pronunțat pe eficientizarea cheltuielilor administrative ale cetății, popularea acesteia astfel încât să crească numărul de vizitatori și, nu în ultimul rând, creionarea unor evenimente care să contribuie la același obiectiv. Pe lângă acest obiectiv strategic, directorul general va răspunde, alături de directorul executiv, de dezvoltarea calendarului de evenimente și a destinației turistice.

Directorul general este o persoană cu contract de management, având un mandat de 4 ani.

În același context, directorul executiv va fi responsabil de dezvoltarea componentei turistice a orașului și ofertei acestuia, cât și de strategia de dezvoltare turistică sau relația cu industria ospitalității din Oradea. Activitatea acestuia va fi în strânsă corelare cu viziunea generală de dezvoltare dată de directorul general și Adunarea Generală a asociației.

Dezvoltarea activității economice (ocuparea spațiilor din cetate), vitalizarea activității acesteia, dezvoltarea de proiecte pentru atragerea unor finanțări nerambursabile pentru finalizarea restaurării acestui obiectiv, alături de direcția de specialitate din Primăria Oradea, sunt obiectivele pe termen scurt ale noii poziții de director general , la care se adaugă dezvoltarea unui calendar de evenimente în parteneriat cu Consiliul Județean Bihor și a unor noi programe care să crească numărul de turiști și durata medie de ședere în Oradea.

‘’Ne bucurăm că echipa Visit Oradea a fost completată cu un specialist și o persoană cu pregătire și rezultate în domeniul privat, care are calitățile necesare pentru a îndeplini indicatorii exigenți mpuși.’’, a precizat City-Managerul orașului Oradea, Mihai Jurca

Total
10
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Banca Transilvania, susținută de Raiffeisen la bursă

Articolul următor

Clujul reabilitează traseele rutiere spre Mureș și Bistrița-Năsăud

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
10
Share