Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Aquaparkul Nymphaea Oradea a realizat un profit de 7 milioane de euro în cinci ani

Vineri, 10 septembrie 2021, se împlinesc cinci ani de la darea în folosință Aquaparkul Nymphaea Oradea. În această perioadă, peste 1,5 milioane de vizitatori au trecut pragul aquaparkului. Cel mai mare aquapark din Vestul României, Nymphaea Oradea, se întinde pe o suprafață de 6,8 ha, a fost construit într-un an și jumătate, pe locul fostului Ștrand Municipal, printr-o investiție de 88,3 milioane lei (aproape 22 milioane de euro), bani proveniți din fonduri europene și de la bugetul local al Municipiului Oradea.

În toată această perioadă de funcționare, Aquaparkul Nympahea a înregistrat venituri de 85,5 milioane de lei, cheltuielor de circa 51,7 milioane de lei și un profit de 33,8 milioane de lei, circa 7 milioane de euro”, a declarat Liviu Andrica, managerul Administrației Domeniului Public (ADP) SA Oradea, care administrează aquaparkul.

Bazine și tobogane

Toboganele, atracția tinerilor

În partea de interior, vizitatorii au la dispoziție şase bazine, dintre care unul pentru prichindei – Corabia piraților, şi patru tobogane de diverse dimensiuni – „Anaconda”, „Vipera”, „Familia” și „Tornada”. Pe lângă aceste facilități, o atractivitate sporită în interior prezintă zona cu cele șase tipuri de saună, un bazin cu apă rece și zona de relaxare.

De asemenea, vizitatorii se pot relaxa la baia turcească, unde au la dispoziție cinci bazine cu temperaturi de la 28 la 40 de grade, plus o cabină cu aburi și o zonă de relaxare.

Răsfățul poate continua în zona de tip wellness, cu o baie reconfortantă în saloanele jacuzzi vip. Salonul solar, mesele de biliard și locul de joacă pentru copii de la etaj întregesc paleta largă de opțiuni pentru petrecerea timpului liber într-un mod cât mai plăcut. În subsolul clădirii principale, se află dulapurile, garderoba, grupurile sanitare și o cameră „Mama şi copilul”.

Bazinele cu jacuzzi sunt preferate de turiștii mai în vârstă

În exterior sunt şapte bazine: bazinul care face legătura cu interiorul, numit Meridianul 0, bazinul pentru adulţi „Laguna”, bazinul pentru copii „Prichindel”, bazinul cu valuri, bazinul cu tobogane, cel olimpic de înot şi cel de sărituri. Cea mai mare atracție a Aquaparkului sunt cele şase tobogane exterioare, numite „Fulger”, „Avalanşă”, „Kamikaze”, „Curcubeu”, „Cobra” şi „Magic”.

Potrivit lui Liviu Andrica, cei mai mulți clienți provin din județele învecinate și din celelalte județe ale țării. Nu lipsesc vizitatorii străini, din Polonia, Cehia, Serbia, Ucraina și Ungaria.

Liviu Andrica

În cei 5 ani de funcționare, Aquaparkul Nymphaea a atras peste 1,5 milioane de vizitatori din întreaga țară, dar și de peste hotare. Succesul de care se bucură în rândul turiștilor a fost dovedit din nou în această vară, când, în doar trei luni, de la 1 iunie până la finalul lunii august, i-au trecut pragul 176.000 de vizitatori, a precizat Liviu Andrica.

Condiții tot mai bune

În perioada consumată de la inaugurare, ADP Oradea a fost preocupată de îmbunătățirea condițiilor și serviciilor oferite, pentru a se ridica la nivelul de așteptare al clienților. În fiecare an s-au făcut achiziții noi în sectorul de alimentație publică (mese, scaune, monitoare pentru afișarea prețurilor, etc.), dar și în zona de recreere (colaci gonflabili, șezlonguri, umbrele), s-au modernizat interioarele și s-au plantat arbori.

Totodată, pentru reducerea timpului de așteptare pentru accesul în aquapark s-a implementat un sistem de achiziționare online a biletelor. Majoritatea vizitatorilor folosesc această metodă pentru achiziționarea anticipată a biletelor, care le asigurîă atât locul în aquapark, dar și accesul mai facil. Tot pentru reducerea timpului de așteptare, a fost introdusă varianta biletului online pentru adulți cu credit preîncărcat (100 lei). Cei care achiziționează acest tip de bilet nu mai sunt nevoiți să stea la coadă pentru încărcarea brățării cu bani cash.

Condițiile și serviciile oferite clienților au crescut calitativ de la an la an, chiar dacă prețurile biletelor au rămas aceleași din anul 2019. Astfel, un bilet pentru întreaga zi pentru adulți este 60 lei, biletul pentru elevi peste 14 ani până la 18 ani și pensionari – 50 lei și biletul pentru copii peste 3 ani până la 14 ani – 30 lei. Copiii până la 3 ani au acces gratuit. În prețul biletului este inclus accesul gratuit la dulap, șezlonguri și tobogane.

Proiecte de viitor

Pentru viitorul mai apropiat sau mai îndepărtat, Liviu Andrica mai vrea să construiască un bazin de înot și un hotel lângă aquapark.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Un furnizor belgian de soluții IT a deschis birouri-satelit în Brașov: pentru angajați și parteneri

Articolul următor

Experți europeni oferă consultații la Clinicile Medici’s din Timișoara

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share