Pe 17 septembrie 2021, BusinessMark organizează o nouă ediție a „Supply Chain & Logistics Forum & Expo”, eveniment ce se va desfășura atât în format fizic, la Hotel Radisson Blu din București, cât și în format online, pe platforma Cisco Webex.
Acest eveniment reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top, de a cunoaște profesioniști din domeniu, de a afla bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică și vizează: directori logistică, supply chain managers, manageri transport și distribuție, directori operaționali, directori generali, directori financiari, manageri planificare, aprovizionare, depozite, directori import-export, directori comerciali și vânzari, anunță organizatorii.
SPEAKERI CONFIRMAȚI:
IAN MEARS, Transport & Distribution Manager, Etex Group
CĂTĂLIN CÎRNARU, Supply Chain Manager, Flanco
DANIEL ENACHE, Supply Chain Global Access Range Manager, Dacia
EMILIAN DINICĂ, Production Manager, Fabrica de Băuturi PepsiCo România
COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis România
VICTOR DĂNILĂ, Supply Chain Manager, ORKLA Foods Romania
DANIEL NICOLAE, Co-Founder & Managing Partner, Innoship
ANDREEA ANTON, Commercial Director, DocProcess
CRISTI PETCU, Director General Adjunct, Alka
Evenimentul va fi moderat de COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis România și DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark.
Specialiștii invitați la „Supply Chain & Logistics Forum” vor aborda teme precum: digitalizarea și automatizarea lanțului de aprovizionare ca avantaj competititiv; strategii de optimizare, transformare și managementul lanțului de aprovizionare; gestionarea și eficientizarea retururilor; digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați; inteligența artificială și transformarea job-urilor.
Prețul standard al unui bilet este de 495 lei + TVA (acces fizic), 150 lei + TVA (acces online). Discount de grup: 10% – 2 participanți, 15% – 3 participanți, 20% – 4+ participanți.