Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Încă o parcare, cu 145 de locuri, se va construi la Oradea

Primăria Oradea caută constructor pentru parcarea de pe strada Iosif Vulcan. În acest sens, Primăria anunță publicarea licitației publice deschise pentru elaborarea documentației tehnico-economice la faza PT+DE+CS+DTAC și execuție lucrări la obiectivul „Construcție administrativă de tip parcare de interes public cu acces nelimitat în strada Iosif Vulcan, nr. 10-12”. Data limită de depunere a ofertelor în SICAP este 18.10.2021, ora 15:00. Valoarea estimată este de 10.919.383,48 lei (fără TVA).

Odată cu modificarea configurației circulației din piețele centrale ale orașului (Piața Unirii și Piața Ferdinand), respectiv pietonalizarea parțială a străzii Aurel Lazăr, între intersecția cu str. Republicii și intersecția cu str. Andrei Șaguna, scoaterea parcărilor de pe carosabilul și trotuarele arterelor adiacente zonei Pieței Ferdinand, cât și adoptarea altor măsuri de descongestionare a traficului din zona centrului istoric, era necesară identificarea unor amplasamente, cât și edificarea unor parcări etajate.

Această investiție va rezolva problema locurilor de parcare în zona centrală prin construcția unei noi parcări supraterane între strada Aurel Lazăr și strada Iosif Vulcan, parcare care va avea 145 de locuri.

Parcarea va fi edificată pe un teren de 4.179 mp, existent în curtea interioară delimitată de str. Iosif Vulcan nr. 12-14 și str. Aurel Lazăr nr. 5-9. Conform soluției propuse, clădirea parcării va avea regimul de înălțime D+P+3E. Accesul auto și pietonal în clădire se va realiza prin partea sudică, dinspre str. Iosif Vulcan, având o lățime de 5,80 m. Totodată, au fost prevăzute și 2 accese secundare pietonale, utilizate și pe post de ieșire de evacuare în caz de incendiu – unul pe latura nordică, iar al doilea opus, în sud. În dreptul accesului principal este propusă amplasarea încăperii personalului de unde se supravegheazăintrarea și ieșirea din parcare, de unde se și administrează întregul ansamblu. La parter se află grupurile sanitare pentru participanții din trafic. Etajele parțiale sunt legate între ele prin case de scară și lifturi bordate cu diafragme din beton armat. Din cele 145 de locuri de parcare, 6 sunt destinate utilizării de către persoane cu handicap. Pe lângă locurile de parcare auto mai sunt prevăzute și spații pentru biciclete și motociclete.

Total
1
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

ATP Trucks Automobile a upgradat camionul Truston 8x4 și are un nou vehicul în portofoliu

Articolul următor

Proiect menit să pună centrul universitar din Târgu Mureș pe harta arhitecturii românești

Citește și:
Total
1
Share