Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

5 metode care te ajută să scapi de stres, fără să pleci de acasă

Cât de des te simți stresat? Statisticile arată că majoritatea oamenilor suferă din această cauză. Oboseala psihică este mai periculoasă decât cea fizică și mult mai greu de gestionat, așadar trebuie să iei măsuri de îndată. 

 

Iată cum poți scăpa de această problemă chiar la tine acasă:

  • Relaxează-te în grădină

 

Poate cea mai ușoară metodă de a te liniști după o zi obositoare este să petreci timp în natură. Dacă ești printre persoanele norocoase care dispun de o grădină, totul devine cu atât mai simplu. Îți poți instala un hamac sau un leagăn în care să te odihnești sau poți să te eliberezi de gândurile apăsătoare plantând și îngrijind flori. Amenajează-ti grădina după personalitatea ta, pentru a avea parte de un maxim de confort și relaxare. Dacă, dimpotrivă, nu ai o grădină, poți opta pentru plimbari lungi în parcuri cu multă verdeață. Lipsa zgomotelor și aerul proaspăt te vor ajuta să te pui din nou pe picioare.

  • Incarcă-te cu energia pozitivă a celor dragi

 

Relaxarea nu trebuie să însemne neapărat izolare de restul lumii, mai ales că nu tuturor ne place să petrecem timp singuri. Familia și prietenii pot fi un adevărat izvor de energie bună, care să te facă să uiți de stres. Poți desfășura o mulțime de activități relaxante cu aceștia, de la jocuri de societate, la vizionarea filmelor în pijamale. Uneori, chiar o simplă cină în compania celor apropiați poate să îți readucă zâmbetul pe buze.

  • Fă din baia ta o oază de relaxare

 

Ai observat cât de revigorant este dușul de dimineață? De ce să nu prelungești acel moment? O baie cu săruri minerale este deopotrivă relaxantă și sănătoasă – stimulezi circulația sângelui și exfoliezi blând pielea. Nu renunța la cadă pentru duș și alege culori elegante și liniștitoare. Mobilează-ți baia cu tot ce ai nevoie de pe Sensodays.ro, iar apoi bucură-te de beneficii. Poți chiar să treci la următorul nivel, dacă îți amenajezi în baie un colț de aromaterapie, cu câteva lumânări parfumate. După baie, înconjoară-te de materiale călduroase și vei uita de toate grijile. 

  • Încearcă yoga

 

Beneficiile acestui sport sunt cunoscute de mii de ani, acesta fiind și motivul pentru care încă este practicat și recomandat persoanelor stresate. Meditația și mișcările de întindere a corpului din timpul exercițiilor de yoga te vor ajuta să scapi atât de tensiunea din corp, cât și de cea din minte. Concentrându-te pe respirație, uiți tot ce te supără, iar această pauză de la neplăcerile ce te înconjoară poate fi tot ceea ce ai nevoie ca să iți refaci forțele. Există destule tutoriale pe internet de unde poți învăța cum să practici corect yoga, doar încearcă-le! 

  • Amenajează-ți o bibliotecă

 

Pentru mulți oameni, cititul este un refugiu. La fel ca în cazul exercițiilor de yoga, cărțile te ajută să te detașezi de probleme, deoarece atenția ta va fi concentrată pe ceea ce citești. Găsește un spațiu în casa ta și amenajează-ți o bibliotecă. Nu este nevoie să fie una de dimensiuni mari, câteva rafturi și un fotoliu confortabil, alături de lumina potrivită sunt suficiente. Vei crea astfel un spațiu al tău, personal, în care poți evada ori de câte ori stresul nu îți dă pace.

 

Sfaturile de mai sus îți pot servi ca punct de pornire în bătălia cu stresul. Însă, în final, totul depinde doar de tine și de dorința de a-ți transforma casa într-un loc sănătos pentru mintea ta.

 

Sursa foto: Pexels.com

Total
1
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

KASTAMONU ROMANIA - rețeta succesului de la Reghin, în călătoria globalizării

Articolul următor

Care sunt tendințele privind amenajarea bucătăriei în anul 2022? Vremurile contemporane aduc schimbări de design

Citește și:
Total
1
Share