Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

KASTAMONU ROMANIA – rețeta succesului de la Reghin, în călătoria globalizării

Parte a Hayat Holding, compania Kastamonu Entegre, cel mai mare trust turcesc din industria lemnului și unul dintre jucătorii de top din domeniu la nivel mondial, a realizat la Reghin, vreme de 14 ani, investiții continue.

Compania a ajuns la Reghin în 1998, când a preluat 98% din acțiunile Prolemn și a devenit mai apoi Kastamonu România SA. Aici există acum o platformă industrială de prelucrare a lemnului, modernă și complexă, formată din 2 unități de producție distincte, în care lucrează aproximativ 1.000 de angajați.

În prezent, la Reghin, funcționează o linie de producție PAL, trei linii de melaminare, o linie de impregnare hârtie decor, o linie de producție de blaturi de lucru, două linii de producție a fețelor de uși și o linie de producție a foilor de uși.

Performanțele Kastamonu

Kastamonu România este unul dintre cei mai mari producători de fețe de uși (panouri din HDF pentru uși celulare) la nivel mondial, cu exporturi în Europa, SUA, America de Sud, Africa de Nord, Federația Rusă, Turcia, India, și printre cele mai importante companii producătoare de PAL din regiune.

Cererea de produse a fost în continuă creștere, astfel, cifra de afaceri Kastamonu România a crescut în 2020 cu 7% față de anul anterior și s-a ridicat la aproximativ 136 de milioane de euro, comparativ cu 127.6 milioane de euro, în 2019.

Succesul comercial se datorează atât consolidării parteneriatelor existente, cât și dezvoltării de noi piețe de desfacere la export, iar pentru 2021, se estimează o creștere procentuală formată din două cifre față de anul precedent, atât prin creșterea vânzărilor la gama de produse proprii cât și a celor importate din Grup.

Kastamonu România, parte a grupului Hayat, are o nouă identitate vizuală

În viziunea companiei, noul logo reprezintă călătoria de globalizare și o punte pe care Hayat a construit-o între oameni și valori. Noua identitate reprezintă diversitatea de culturi și regiuni geografice, dar totul se reduce la scopul nostru de a crea o viață mai bună, care ne ajută să ajungem la oamenii din întreaga lume, prin serviciile și produsele noastre.

Identitatea vizuală a noului logo înglobează cele mai frumoase culori ale naturii, reprezentând încrederea într-un viitor sustenabil.

Avni Kiğılı – Director Executiv, vice-președintele Consiliului de Administrație Hayat, a declarat că ”ne dorim să creăm valoare pentru oameni, printr-un viitor sustenabil. Azi nu ne putem privi ca fiind izolați de lume. Prin preferințele noastre, prin ceea ce facem și prin ceea ce nu facem atingem și influențăm viețile altora”.

Hayat – Bridge over the world – Un pod peste lume

Hayat Holding a început ca un vis care a prins aripi acum 84 de ani, în Malatya, un oraș din estul Turciei, ca un business de familie. În 1969, a luat ființă Kastamonu Entegre, care s-a extins gradual în Bulgaria, România, Rusia, Italia și SUA.

Mai târziu a fost creat Hayat Chimia – un business în industria de detergenți, a cărui gamă de produse s-a diversificat, în 1997 cu primul scutec, iar în 2005 cu producția de servețele. A urmat intrarea pe piețele din Algeria, Iran, Nigeria, Kenya, Pakistan, Egipt, China, Vietnam, Italia, Germania, Brazilia, Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Maroc, SUA.

Așadar, acele mici semințe plantate cu mulți ani în urmă s-au transformat într-o pădure, iar visul a devenit realitate.

(TB nr. 104)

Total
1
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Hollywood Multiplex a devenit parte a portofoliului de companii din Anchor Grup

Articolul următor

5 metode care te ajută să scapi de stres, fără să pleci de acasă

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
1
Share