Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Accace România a înregistrat afaceri de 1,6 milioane de euro în primul semestru, în creștere cu 10% față de prima jumătate a anului 2020

Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, raportează o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro în prima jumătate a anului 2021, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului precedent. Compania își propune pentru acest an afaceri în valoare de 3,4 milioane de euro.

Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 3,1 milioane de euro, în creștere cu 10% comparativ cu anul precedent. Investițiile făcute de Accace anul trecut s-au concentrat, în principal, în automatizarea proceselor de contabilitate și de salarizare, prin intermediul platformei dedicate TULIP, precum și în digitalizarea interacțiunii cu clienții în soluția Accace eShop, prin care aceștia au acces rapid la consultanță online. În 2021, compania va continua investițiile în digitalizare, având ca obiective creșterea cotei de piață și a profitabilității prin procese de automatizare și eficientizare, dar și diversificarea portofoliului de clienți prin servicii existente sau prin lansarea unora noi.

Potrivit datelor Accace, în topul celor mai solicitate servicii de către clienți anul trecut s-au aflat cele de contabilitate și conformitate fiscală. Anul acesta, pe primul loc în solicitările clienților se află serviciile de payroll și administrare de personal. Categoria de servicii cu cea mai mare creștere în 2020 comparativ cu anul anterior a fost cea de înființare companii, iar în prima jumătate a lui 2021 cele legate de salarizare și administrare a resurselor umane. Pentru al doilea semestru, compania estimează o creștere a cererii pentru serviciile de consultanță fiscală și legislația muncii.

În ceea ce privește industriile care au solicitat cel mai mult serviciile Accace România anul trecut, în top s-au aflat retail, eCommerce și IT, toate înregistrând creșteri de minimum 15%. Conform analizelor companiei, cei mai mulți dintre clienții Accace au pus un accent mai mare anul trecut pe procesele de digitalizare, securitatea datelor și pe schimbul rapid de informații.

În prezent, portofoliul Accace România numără peste 1300 de clienți, majoritatea din industria de retail & FMCG, IT, agricultură, transport sau servicii, precum Sportisimo, Levi`s, LC Waikiki, Karaca, Goodyear, Essity, Notino, Eurowind Energy, SmartX, Air France sau KLM.

Pentru a veni în sprijinul clienților mai ales în perioada pandemiei, anul trecut compania a lansat Accace eShop, platformă prin care aceștia își pot rezerva o sesiune de consultanță online cu unul dintre experții Accace în funcție de domeniul vizat. De asemenea, încă de la debutul pandemiei, compania a lansat o inițiativă de CSR prin care oferă consultanță gratuită de business pentru antreprenorii și afacerile afectate de pandemia de COVID-19.

Odată cu pandemia, s-a intensificat procesul de digitalizare, de care aveam nevoie de mai multă vreme. A fost oportun faptul că și autoritățile și instituțiile publice au mers în aceeași direcție, iar comunicarea cu aceștia, procesul de depunere a documentelor și alte tipuri de interacțiuni au fost mult facilitate. La nivel global, în Accace, ne propunem să creăm un birou paperless, iar contextul actual ne-a adus mai aproape de concretizarea acestui proiect. Observăm o tendință evidentă de automatizare a proceselor de BPO (Business Process Outsourcing), precum și a celor de conformitate fiscală, integrând tehnologii precum machine learning și inteligență artificială”, a declarat Laura Ștefan, Managing Director Accace România.

Total
63
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

S-a redeschis Arta. Cinema cu cafenea

Articolul următor

Birouri de tip co-working și sală de conferințe în Palatul Baroc din Oradea

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
63
Share