Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Platformă de brokeraj în asigurări “made in Cluj”

În urmă cu șapte ani, Life Is Hard (LIH) intra pe piața AeRo a Bursei de Valori București (BVB).

Compania informatică Life Is Hard (LIH) a accesat un proiect european ce vizează dezvoltarea unei bazate pe big data, o investiție de 14,8 milioane de lei, din care finanțare nerambursabilă de 10,1 milioane.



Aceasta va oferi un instrument de management digital pe piața de brokeraj în asigurări, având efecte directe în nivelul de satisfacție a utilizatorilor, în timp ce facilitățile tehnice oferite vor reprezenta un avantaj competitiv.

“Ne-am propus consolidarea capabilităților noastre pe zona de digitalizare, platforma este un proiect strategic pentru creșterea companiei în următorii cinci ani. Prin integrarea unor tehnologii de ultimă generație din domeniul inteligenței artificiale va veni cu o serie de inovații tehnologice inedite pentru industria de asigurări, pentru piața de brokeraj în asigurări din Sud-Estul Europei” – Cătălin Chiș, președinte LIH.

Modulele din platforma 24Broker vor fi asistent virtual în vânzări, interfață de vânzare directă către client, analiză predictivă și Pay As You Drive. Pentru definirea algoritmilor și a modelelor de analiză predictivă LIH va colabora cu o echipă de cercetători științifici de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca.

Platforma este o aplicație destinată brokerilor din industria de asigurări, care o folosesc drept instrument digital în gestionarea informațiilor privind partenerii, polițele de asigurare, agenții și activitățile pe care le derulează. 12.000 de brokeri emit zilnic polițe de asigurare prin 24Broker, iar anul trecut valoarea primelor brute subscrise emise prin aplicație a fost de 622 de milioane de euro.

LIH are sediul în comuna Florești și este prima companie românească de software listată la Bursa de Valori București – Piața AeRO, și are expertiză avansată în dezvoltarea de proiecte de digitalizare pentru companii și comunități. Recent, a fost desemnată de BVB pentru a face parte din indicele BET AeRO. Compania pregătește trecerea pe piața principală a BVB, estimată să se concretizeze în 2023.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Camerele de Comerț din Bistrița-Năsăud și Mureș s-au alăturat inițiativei de coagulare a patronatelor

Articolul următor

Jucătorii din industria alimentară a Maramureșului, într-un proiect european

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
proiecte
Citeste mai mult

Clujul marilor proiecte pe hârtie

Metroul, trenul metropolitan și centura metropolitană propriu-zisă încă nu au ajuns în faza de șantier, conform listei proiectelor…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share