Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Selgros se alătură Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România  

Selgros Cash & Carry este primul retailer care devine membru afiliat al Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), afiliere care vine în continuarea strategiei de parteneriat cu sectorul HoReCa a companiei.

Suntem mândri să fim primul retailer care se alătură HORA, una dintre cele mai importante voci din  industria ospitalității. Decizia de a ne alătura a fost una naturală, având în vedere că Selgros este de 20 de ani un partener de încredere al întreprinzătorilor din HoReCa. Căutăm să îmbunătățim permanent atât serviciile oferite, inclusiv procesele de livrare, cât și să optimizăm gama de produse pentru clienții din domeniul gastro. Suntem conștienți de dificultățile prin care a trecut industria ospitalității în ultima perioadă, de aceea credem că este cu atât mai important să ne unim forțele”, a afirmat Robert Hellwagner, CEO Selgros România.

„HORA România este o organizație care a înțeles că, pentru fi puternici, e important să creștem și să fim uniți. Încă din 2015, de la înființare, ne-am concentrat eforturile pentru a dezvolta organizația, a ne atinge obiectivele și a deveni o voce tot mai puternică în dialogul cu autoritățile, pentru o industrie mai bună, mai sănătoasă și mai stabilă. Fiecare membru care își unește forțele cu noi în acest demers a înțeles că printr-o reprezentare și susținere curajoasă a intereselor comune din HoReCa putem evolua mai rapid către acest obiectiv. Mulțumim Selgros pentru alăturare și pentru recunoaștere, fiind primul retailer care devine membru HORA”, a declarat Ion Biriș, președintele Consiliului director HORA.

Unul dintre cei mai importanți jucători din retail, Selgros Cash & Carry se adresează atât profesioniștilor din HoReCa, cât și revânzătorilor și consumatorilor finali. Pentru a marca cei 20 de ani de pasiune pe piața românească, Selgros a demarat o amplă campanie ce aduce în prim-plan avantajele și posibilitățile oferite de cardul Selgros, atât profesioniștilor care doresc calitate și prospețime la cele mai bune prețuri, cât și celor care vor să se bucure acasă de o experiență gourmet, cu ingrediente premium, dar accesibile.

Peste 2,1 milioane de români – persoane fizice sau juridice – dețin un card activ Selgros, care le permite să beneficieze de o gamă largă de oferte speciale și să aleagă din peste 50.000 de produse dedicate „profesioniștilor și pasionaților de bunătăți”. Clienții noi persoane fizice pot obține cardul Selgros pe loc, la Biroul de Informații Clienți din fiecare magazin, doar în baza unui act de identitate.

Povestea de succes Selgros Cash & Carry în România a început în mai 2001, odată cu deschiderea primului magazin în Brașov. Împreună cu fiecare client și cu fiecare dintre cei peste 4.500 de angajați, Selgros a construit un model de succes și sustenabilitate. Printr-o diversificare și dezvoltare continuă a ofertei de produse și servicii, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor clienților, Selgros Cash & Carry și-a întărit poziția de partener de încredere pe piața de retail.

Oferta standard Selgros include, în prezent, peste 50.000 de articole din sortimentele alimentare și nealimentare. Peste 1.000 de furnizori își dezvoltă afacerile în parteneriat cu Selgros.

Total
1
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Sprijin guvernamental la plata facturilor de energie

Articolul următor

Chimcomplex obține o finanțare de 90 de milioane de euro pentru refinanțarea creditelor și pentru investiții

Citește și:
Total
1
Share