Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Îngeri pentru Suflete, alături de copiii și vârstnicii defavorizați

Mulți dintre noi avem suflete bune, încercăm să-i ajutăm pe cei din jur, să facem cât mai mult bine. Puțini însă transformă această latură umanitară într-o menire. Un bun exemplu este Alexandra Timar și echipa sa, care, prin Asociația ”Îngeri pentru Suflete”, ajută anual zeci de mii de copii și vârstnici din medii defavorizate să aibă o viață mai bună.

Asociația “Îngeri pentru Suflete” s-a născut din dorința de a ajuta copiii și vârstnicii din comunități defavorizate ale României, de a face bine, de a aduce un zâmbet pe chipurile celor care n-au mai zâmbit de multă vreme. Asociația desfășoară 5 campanii permanente, are peste 300 de voluntari din țară și străinătate, prin care a ajutat până în acest moment peste 50.000 de persoane.

”Ne propunem să combatem abandonul școlar, să susținem material copiii din medii rurale subdezvoltate și să sprijinim vârstnicii singuri din azilurile și comunitățile defavorizate prin acțiuni care să le redea speranța și zâmbetul în ultimii ani de viață. Dar cea mai importantă misiune a noastră este de a reda speranța, de-a face să simtă că nu sunt uitați, că nu sunt singuri pe lume!”, a explicat Alexandra Timar, președintele “Îngeri pentru Suflete”.

Deși a făcut voluntariat social din tinerețe, din 2019 Alexandra a înființat asociația, din dorința de a ajunge la cât mai mulți oameni aflați în nevoie.

“Noi considerăm că empatia se învață. De aceea, toți voluntarii noștri împart câte o frântură din sufletul lor cu fiecare copil sau senior. Ne implicăm trup și suflet în fiecare proiect și desfășurăm o activitate continuă de strângere și de distribuire de pachete pe tot parcursul anului. În momentul de față desfășurăm proiecte umanitare în 12 județe din țară și avem planuri de a ne extinde. Avem aproximativ 300 de voluntari care dăruiesc o fărâmă din timpul lor pentru a-i ajuta pe cei din jur. Pe parcursul celor 4 ani de experiență am reușit să ajutăm peste 50.000 de oameni”, a mai adăugat Alexandra Timar.

“Îngeri pentru Suflete” a adus alături de proiectele sale peste 6.000 de donatori individuali și zeci de companii care au dorit să se implice social.

”Îngeri pentru Suflete”, câștigătoarea campaniei ”Fapte bune făcute Profi”

În cadrul campaniei CSR ”Fapte bune făcute Profi”, șase ONG-uri importante din România și-au mobilizat susținătorii pentru a-și adjudeca o parte cât mai mare din cei 1.500.000 lei dăruiți de Profi România. Proiectele acestor organizații privesc domeniile educație, sănătate, mediu, cultură și social.

“Din 2011, magazinele Profi contribuie constant la mai binele comunităților din jurul lor prin campanii care ne propunem să răspundă cât mai bine nevoilor din societate”, a declarat Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food, adăugând: “Felicit ONG-urile participante pentru felul în care cunosc problemele oamenilor și ajută la atenuarea lor, acum și cu ajutorul contribuției noastre”.

Proiectul ”Educând o generație, schimbi viitorul țării” al Asociației ”Îngeri pentru Suflete” a primit 47.78% din voturi, reprezentând o sponsorizare de 716,685.26 lei. “Acest rezultat al campaniei ”Fapte bune făcute Profi” ne onorează și ne responsabilizează în același timp. Mii de oameni au dorit să sprijine copiii din medii defavorizate să meargă la școală, să aibă un viitor mai bun.  Le mulțumim din suflet pentru încrederea acordată. Mulțumim Profi România pentru acest sprijin uriaș care face posibil ca 10.000 de copii din mediile defavorizate ale României să poată merge la școală beneficiind de un suport complet. Totodată, felicitari tuturor proiectelor participante la campanie. Educând o generație schimbi viitorul țării”, a declarat Alexandra Timar, președintele Asociației ”Îngeri pentru Suflete”.

Campania ”Rechizite pentru Viitor – Educând o generație schimbi viitorul țării”

Campania are ca scop limitarea abandonului școlar și susținerea educației în rândul elevilor din familii defavorizate. Din nefericire, în zonele sărace din mediul rural, abandonul școlar este un fenomen care încă face multe victime. România va avea nevoie în următorii ani de fiecare tânăr, pentru a putea face față provocărilor de pe piața muncii și să asigure o dezvoltare economică pe care ne-o dorim.

”În 2021, am reușit să ajutăm un număr de aproximativ 10 mii de copii cu ghiozdane complet echipate și cu pachete de rechizite speciale pentru copii cu dizabilități. Pe lângă rechizite, copiii au găsit în ghiozdane și dulciuri, pentru că zâmbetele contează. Urmează ca în luna octombrie-noiembrie să distribuim încălțăminte, îmbrăcăminte și produse alimentare pentru copii care au nevoie de ele. Ne bucurăm de fiecare dată când ajutăm un copil să își continue studiile, credem că fiecare dintre noi merităm un viitor mai bun și prosper”, a explicat Alexandra Timar.

”Mulțumim partenerului nostru oficial Profi România, partenerului logistic Fan Curier și sponsorilor noștri: RoCredit IFM, International Alexander, Kaufland România, Decathlon România. În același timp tuturor celor care au donat și donează, persoane fizice și juridice, din țară și străinătate. Nu în ultimul rând echipei de voluntari și colaboratori care a avut un rol extrem de important în succesul campaniilor, fără ei nu am fi reușit să ajungem la atâția copii și vârstnici”, a mai adăugat Timar.

Campaniile viitoare ”Îngeri pentru Suflete”.

“Adoptă o scrisoare”.

În cadrul campaniei “Adoptă o scrisoare”, copilașii au posibilitatea de a-i scrie lui Moș Crăciun ce își doresc cadou de Crăciun, ca răsplată pentru că au fost cuminți și ascultători. Împreună cu donatorii, voluntarii asociației încearcă să îndeplinească aceste vise, creând astfel pachete care să conțină, în măsura în care este realizabil, conținutul scrisorii adresate Moșului. Sunt și copii care sunt pe liste și nu au scrisori, pentru că încă nu știu să scrie sau din alte motive. Copilașii care au 2, 3, 4 ani au și ei visuri, și ei îl așteaptă pe Moșul, făcând parte din aceeași categorie socială precum ceilalți.

“Crăciun pentru bunici”.

Începând cu anul 2017, “Crăciun pentru bunici” urmărește să aducă un zâmbet pe buze unui număr cât mai mare de persoane în vârstă, distribuind pachete similare cu cele care sunt dăruite copiilor în aceeași perioadă, care conțin de obicei alimente neperisabile, ceva dulce, șosete groase sau o pătură. Totodată, pentru cei mai mulți dintre vârstnicii din medii defavorizate care le primesc, acele alimente asigură realmente masa de sărbători. În fiecare an se distribuie, de asemenea, fructe, mai ales portocale. Acestea aduc mirosul Crăciunului în casa și în sufletul fiecărui beneficiar. Campania se desfășoară în perioada noiembrie-decembrie a fiecărui an și își propune să ofere cadouri miilor de bunici din “satele uitate de lume” ale României.

 

Hrănește un Suflet.

Cu această campanie, asociația și-a propus să vină în sprijinul a mii de copii și seniori, înaintea Sărbătorilor de Paște. Evident, vorbim despre persoane provenite din medii defavorizate și care se confruntă cu situații materiale precare. Campania „Hrănește un suflet” a pornit în 2018 și are menirea de a aduna pachete cu alimente neperisabile, dulciuri și produse de igienă pentru copii și vârstnici din medii defavorizate. ”Mai ales bunicilor din aziluri și celor din comunități defavorizate vrem să le transmitem, prin gesturile noastre, că nu sunt singuri pe lume și cineva se gândește și la ei”, a transmis președintele Îngeri pentru Suflete.

Campania “1 Iunie” Ziua Copilului.

Campania se bucură de un real succes și de implicarea deopotrivă a voluntarilor, donatorilor, dar și a companiilor care decid să  sponsorizeze, fie cu bani, fie cu alimente, dulciuri și fructe. Evident, copiii sunt cei mai fericiți când primesc dulciuri și fructe de ziua lor, Ziua Internațională a Copiilor.

CONTACT:

Alexandra Timar:

Telefon: 0744-683.191

E-mail: alexandra20m@yahoo.com

Asociația ”Îngeri pentru suflete”

Cont lei: RO74BTRLRONCRT0521432301

Cont euro: RO24BTRLEURCRT0521432301

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Paul Maior, președintele Invest Club lansează Maior Army: Prima armată de investitori la bursă din România

Articolul următor

Eficientizarea activității la CJ Bihor - economie anuală de 6 milioane de euro

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share