33 de agenții de turism din România au participat la un tur de informare despre atracțiile din zona Maramureșului, vizitând zeci de unități de cazare.
“În urmă cu șapte ani s-a organizat primul info trip aici. Am invitat reprezentanții mai multor agenții de turism din țară, iar rezultatele nu au întârziat să apară: în fiecare an numărul turiștilor care au ales să ne viziteze a crescut”, conform conducerii InfoPoint Borșa (IPB). Acțiunile de promovare ale zonei au mai fost realizate, de-a lungul anilor, în Polonia, Cehia și Slovacia.
Specialiștii în turism, reprezentanți ai Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului și ai Asociației Profesioniștilor din Centrele de Informare Turistică, alături de promoteri în domeniu au vizitat unități de cazare din stațiunea Borșa și din împrejurimi, au vizionat spectacole folclorice, familiarizându-se cu activitățile recreative.
Printre atracțiile locale se numără cina în aer liber, cu preparate tradiționale, plimbarea cu trăsurile trase de cai sau direct în șa, cursele cu ATV-urile. Vizitele au cuprins mănăstiri din zonă, urcări cu telescaunul, precum și o deplasare la Cascada Cailor. „Nu am ratat șantierul de la telegondolă și noua pârtie olimpică, care va avea cu siguranță un impact pozitiv major asupra turismului în zonă, odată cu finalizarea lucrărilor”, consideră reprezentanții IPB.