Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Automatizări inteligente și accesibile pentru depozite

Pe 10 noiembrie 2021, descoperiți cum puteți crește performanța logistică în cadrul webinarului „Automatizări inteligente și accesibile pentru depozite”

Avem plăcerea să vă anunțăm organizarea evenimentului „Automatizări inteligente și accesibile pentru depozite: Cheia Succesului. Aflați cum să creșteți performanța logistică împreună cu Mantis LVS”, ce va avea loc online, pe 10 noiembrie 2021.

Evenimentul organizat de Mantis România, cu susținerea BusinessMark, are scopul de a împărtăși bune practici în domeniu și de a aduce în atenția audienței experiențe de proiect și exemple de investiții în automatizări implementate împreună cu soluția Logistics Vision Suite la o serie de clienți din România.

În cadrul acestui webinar, vor fi abordate teme precum: importanța unui sistem WMS matur în gestionarea operațiunilor logistice; importanța serviciilor profesionale de analiză și consultanță în pregătirea proiectelor IT; utilizarea tehnologiilor de picking cu module de lumină (Light picking); utilizarea tehnologiilor de picking cu module de voce (Voice picking); utilizarea de soluții pentru Material Handling, tehnologii pentru viitor: Vision & Augumented Reality picking.

Nevoia automatizării și digitalizării operațiunilor de depozitare a mărfii este din ce în ce mai vizibilă în România, astfel de proiecte sunt în atenția companiilor ce îsi propun eficientizarea fluxurilor logistice și dezvoltarea sustenabilă a afacerii. Pentru a asigura succesul investițiilor în automatizări, companiile trebuie să gestioneze mai multe provocări, printre care asigurarea unei bune sinergii între sistemele IT și soluțiile hardware, precum și elaborarea cerințelor și bunul management de proiect.

În egală măsură, digitalizarea lanțului de aprovizionare și a operațiunilor de depozitare are un rol important în asigurarea succesului proiectelor de automatizare. În cazul acestora, soluțiile IT folosite de companii trebuie să fie cât mai compatibile cu diferiții furnizori de sisteme hardware, iar rolul aplicațiilor de tip WMS (managementul depozitului) devine extrem de important.

În ultimii 15 ani Mantis a investit constant în soluția Logistics Vision Suite, un sistem WMS capabil să gestioneze nativ cerințe complexe și compatibilitatea cu diferite sisteme de automatizare a depozitelor. Preocuparea Mantis de a avea o soluție WMS capabilă să gestioneze diferite soluții de automatizare de la diferiți producători, a condus către zeci de proiecte cu astfel de tehnologii în diferite țări, inclusiv în România.

Speakeri confirmați la eveniment:

  • COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis;
  • MARIAN NICULAE, Manager Regional DLD PH, Aquila;
  • MARIUS DUMITRU SONEA, Manager sisteme ERP & WMS, CONEX;
  • LAURENȚIU BOARNA, Director Tehnic, Mantis România.

 

Evenimentul vizează: Directori Logistică, Supply Chain Managers, Manageri Operaționali, Directori Generali, Directori Financiari, Manageri IT, Manager sisteme ERP & WMS, Manageri transport și distribuție, Manageri planificare, aprovizionare, depozite.

Participarea la eveniment este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă pe site. Cei înscriși vor primi pe mailul completat în formularul online detaliile de conectare în Cisco Webex, platforma pe care va avea loc evenimentul.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro.

Mantis Romania este filiala locală a Mantis Informatics Group, un furnizor de top al soluțiilor software WMS dedicate logisticii cu prezență în peste 30 de țări prin cele 9 filiale locale și multitudinea de parteneri certificați.

În ultimii 15 ani Mantis a investit constant în soluția Logistics Vision Suite, un sistem WMS capabil să gestioneze nativ cerințe complexe și compatibilitatea cu diferite sisteme de automatizare a depozitelor. Preocuparea Mantis de a avea o soluție WMS capabilă să gestioneze diferite soluții de automatizare de la diferiți producători, a condus către zeci de proiecte cu astfel de tehnologii în diferite țări, inclusiv în Romînia.

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

E gata coșmarul șoferilor. A10, funcțională de Ziua Națională

Articolul următor

După Satu Mare și București, Autonet construiește un centru de distribuție robotizat și la Turda

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share