Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Parteneriat tehnologic global pentru a integra comerțul digital la bordul mașinii

Începând cu primavara anului 2022, tehnologia Visa va permite clienților Mercedes-Benz din Europa sa plateasca pentru bunuri si servicii din masina, folosind amprenta digitala. Daimler isi propune sa transforme masina intr-un dispozitiv de plata prin initierea autentificarii cu doi factori.

In urma unui nou parteneriat tehnologic la nivel global intre Daimler Mobility si Visa, Daimler va oferi plati „native” in masina.

„Datorita serviciului Visa’s Delegated Authentication, vehiculul insusi devine un dispozitiv de plata care permite autentificarea biometrica, ceea ce inseamna ca introducerea parolelor sau necesitatea folosirii dispozitivelor mobile pentru autentificarea platilor ar putea deveni in curand de domeniul trecutului,” potrivit comunicatului de presă.

Visa precizeaza ca incepand cu primavara anului 2022, clientii Daimler din Marea Britanie si Germania vor putea face plati folosind un senzor de amprenta din masina, functionalitate care urmeaza sa fie introdusa si pe alte piete europene. Achizitiile pot fi apoi facute direct prin unitatea principala a masinii sau MBUX. Se asteapta ca ulterior solutia sa devina disponibila si pe alte piete la nivel global.

Platile digitale realizate prin intermediul masinii au devenit un aspect intrinsec al unei experiente de lux oferita consumatorului. De exemplu, platforma globala de plati a Daimler Mobility, numita Mercedes pay, le permite clientilor sa cumpere direct de la bordul masinii bunuri si servicii, inclusiv serviciile Mercedes me, precum si sa plateasca pentru combustibil sau parcare.

„Suntem incantati sa lansam prima solutie nativa de plati la bordul masinii impreuna cu partenerul nostru Daimler Mobility. Nu e intamplator faptul ca atat proiectul pilot, cat si actiunile initiale de lansare au loc in Europa, un centru al inovatiei la nivel mondial in zona platilor si in industria auto. Acesta este un exemplu concludent al modului in care liderul mondial in plati digitale si compania care a inventat automobilul isi pot uni tehnologiile pentru a crea urmatoarea generatie de solutii inteligente in sectorul mobilitatii auto, oferind soferului si pasagerilor o experienta comerciala cu totul noua, la bordul unei masini conectate”, a declarat Antony Cahill, Director General adjunct si responsabil pentru pietele europene in cadrul Visa.

„Mercedes Pay este centrul nostru de competenta in plati auto, prin care oferim consumatorilor din intreaga lume servicii digitale perfect integrate in ecosistemul Mercedes-Benz. In parteneriat cu Visa, Daimler isi propune sa ofere solutii native de plati la bordul masinii care raspund cerintelor de autentificare prin doi factori intr-un mod sigur si usor de folosit. Nimic nu e mai confortabil decat autorizarea unei plati prin intermediul amprentei digitale. O experienta de lux oferita clientilor include, desigur, si aspectul sigurantei, si facem acest lucru si prin integrarea solutiilor native de plata la bordul masinii. Oferim siguranta clientilor nu numai in ceea ce priveste experienta condusului, ci si in ceea ce priveste platile,” a declarat Franz Reiner, Director General, Daimler Mobility.

Tehnologia din spatele comertului digital la bordul masinii

Mercedes pay este o componenta a strategiei de mobilitate si digitalizare a Daimler si un segment de business al Daimler Mobility. Daimler va fi prima companie auto din lume care integreaza Visa Cloud Token Framework in vehiculele sale. Visa Cloud Token Framework este o tehnologie de securitate bazata pe cloud care permite mai multa flexibilitate pe o varietate de dispozitive, deoarece Visa Cloud Tokens protejeaza si elimina informatiile confidentiale privind plata prin transformarea datelor in token-uri si stocarea lor in siguranta. Tehnologia permite, de asemenea, interconectarea mai multor dispozitive in interiorul masinii si in afara ei, care sunt apoi integrate cu datele contului bancar al utilizatorului. Acest lucru imbunatateste considerabil experienta de plata, intrucat consumatorul nu mai trebuie sa introduca datele cardului pentru a face o achizitie sau sa treaca de la un dispozitiv la altul pentru a autentifica platile. Solutia va fi folosita pentru a initia autentificarea cu doi factori1.

Viitorul comertului digital auto

Numai in urmatorii doi ani, se estimeaza ca numarul de masini conectate va creste la peste 352 de milioane in intreaga lume2, iar volumul total al platilor din masina va ajunge la aproximativ 86 miliarde de dolari pana in 20253.

Tendintele de mobilitate la nivel global precum automobilele electrice, car sharing, vehiculele autonome si masinile conectate determina cresterea cererii de modalitati de plata inovatoare la bordul masinii. In prezent, pentru achizitia de servicii auto soferul este nevoit de multe ori sa se inregistreze pe un dispozitiv separat pentru a accesa o aplicatie sau un website. Ambitia Daimler si Visa este de a permite acestor utilizatori sa beneficieze de o experienta de plata confortabila la bordul masinii, extinzand totodata posibilitatea de a alege si calitatea experientelor disponibile.

 

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Timișul vrea o conexiune nouă rapidă spre autostrada M43 și legătură feroviară cu Szeged

Articolul următor

ANL a recepționat 16 locuințe de serviciu în orașul Aleșd (jud. Bihor)

Citește și:
Citeste mai mult

ATP Group a luat avânt!

În 2019 ATP Group prezenta pentru prima dată noua sa divizie ATP Trucks,  producătorul de autovehicule de transport…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share