Magazinele online au predat peste 2 milioane de colete către curieri în weekend-ul de Black Friday 2021, indică o statistică a startup-ului de technologie, Innoship. Volumul de colete predate de vineri (13 Noiembrie) până duminică (15 Noiembrie) a fost de 2,5 ori mai mare decât cel înregistrat într-un weekend obișnuit.
”Suntem bucuroși că am gestionat cu succes peste 12% din volumul total al comenzilor plasate de cumpărători în magazinele online după doar un an și jumătate de la lansare. Innoship a eficientizat procesul de livrare pentru peste 100 de clienți, inclusiv branduri renumite precum Yves Rocher, Elefant, Evomag, sau Otter. Am observat o creștere a performanței de livrare în timpul campaniei de Black Friday 2021. Comercianții online și-au unit eforturile cu firmele de curierat pentru a oferi clienților o experiență de cumpărare mai bună.” a declarat Dan Ungureanu, co-fondator și Head of Business Development Innoship, citat de nocash.ro.
Primii trei operatori din industria de curierat, Fan Courier, Cargus și Sameday, au preluat 79% din volumul total al coletelor expediate în primele trei zile ale campaniei. Ziua de vineri, 13 Noiembrie, a înregistrat vârful comenzilor anul acesta, când retailerii online au predat curierilor circa 1,2 milioane de colete.