Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

ATP Group a luat avânt!

În 2019 ATP Group prezenta pentru prima dată noua sa divizie ATP Trucks,  producătorul de autovehicule de transport rutier și persoane din România. De atunci s-au tot aflat noutăți și de fiecare dată au fost vești bune.

 

ATP Trucks a adus pe piața din România camionul Truston, 100% asamblat la Baia Mare. Truston 8×4 430 CP se comercializează în varianta de autobasculantă și betonieră și se adresează sectorului construcții (de drumuri și poduri, civile, hidrotehnice) și aplicațiilor în cariere și balastiere. Motoarele sunt  Powered by Weichai – locul 1 mondial la vânzări de motoare comerciale de pe 6.000 cmc.

Evoluția producției, de la primul lot de lansare de 10 unități în 2019, este îmbucurătoare: 30 unități în 2020, 89 unități în 2021.

Mai departe putem spune că în 2021 ATP Group a luat avânt! S-a consemnat primul face lift al camionului ATP Trucks 8×4. Modificările aduse au constat în restilizarea exterioară a cabinei, respectiv interiorul acesteia care este complet nou, orientat spre nevoia și confortul șoferului. De asemenea, camionul a primit suprastructurile Stamer care au la bază designul și caracteristicile tehnice definite de inginerii ATP Trucks.

În 2021, ATP Trucks și-a completat paleta de produse cu Truston în varianta de Cap tractor configuraţie 4×2, 480 CP, cu variante de cabină low şi high roof, pretabil segmentului construcţii și transport mărfuri generale.

De asemenea, notabil pentru 2021 a fost lansarea pe piață a autobuzului electric ATP Bus. Autobuzul are omologare europeană și intregrează componente de la furnizori consacrați: cele 8 pachete de baterii sunt produse CATL, cu referire la axe menționăm producătorul german ZF Friedrichshafen AG, respectiv pe cei de la DANA GK Drive System, motorul electric al autobuzului e-UpCity este un motor sincron cu magnet permanent dezvoltat de DANA Prestolite, sistemul de frânare este definit de experții de la WABCO, sistemul de climatizare încorporează tehnologia VALEO iar sistemul de direcție este marca BOSCH/ZF.

De la lansare și până azi ATP Bus a fost prezentat pe rutele clasice în mai multe orașe din România: ORADEA, BRĂILA, FĂGĂRAȘ, TÂRGU MUREȘ, TURDA, CLUJ-NAPOCA, SIBIU, SIGHIȘOARA,  BUCUREȘTI și BACĂU.

Tot în 2021, ca urmare a relațiilor dezvoltate cu parteneri de referință și având în vedere cererea pieței de profil, ATP Group a dezvoltat o noua marcă: utilajele și echipamentele de construcții Hefton powered by Shantui. Astfel, pentru afaceri cu profil specific, clienții ATP Group au avut la îndemână atât camionul Truston cât și utilajele Hefton. În mai puțin de o jumătate de an au fost comercializate nu mai puțin de 29 de unități Hefton.

Mircea Cirț, fondatorul ATP Group

Pe termen scurt, ATP Group – integrator de produse și sisteme pentru mobilitatea persoanelor și produselor, mizează pe dezvoltarea unității de producție autovehicule de transport rutier ATP Trucks & Buses (vehicule comerciale și autovehicule pentru pasageri) și implicit pe consolidarea poziției acesteia în piață ca producător autohton de marcă”, a precizat dl Mircea CIRȚ, fondatorul ATP Group.

Parcursul ATP Group conduce în mod firesc spre o nouă reașezare a liniilor sale de business: ATP Trucks – producție camioane, ATP Bus – producție autobuze, Hefton – utilaje de construcții, Stamer – suprastructuri, Divizia aftersales și piese auto, respectiv dealership-ul ATP Motors sub umbrela căruia se comercializează mărcile auto din portofoliul grupului.

Pentru informații suplimentare, prezentări sau comenzi auto, cei interesați sunt invitați să apeleze la reprezentanța ATP Motors: atp-motors.com, tel.: 0362 805 695, info@atp-exodus.com.

 

Advertorial publicat în TB 107 (20 decembrie 2021 – 11 februarie 2022)

NOTĂ: ATP Motors RO, membră ATP Group, este una dintre performerele Top 20 – capital românesc din județul Maramureș în cadrul proiectului Elite în business. Banat și Transilvania – ediția a doua. Compania cu 195 salariați contabiliza afaceri de 182 de milioane lei, un profit net de 2,3 milioane, capitaluri de 12 milioane, active imobilizate de 23 milioane.

AICI găsiți o analiză referitoare la cea de-a doua ediție a Elite în business. Banat și Transilvania. 

 

Total
43
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Oradea va deveni un hub de legătură pentru transportatorii de mărfuri

Articolul următor

Proiect pentru îmbunătățirea gradului de siguranță și securitate la Aeroportul Oradea

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
43
Share