Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Stațiile sportive inteligente, susținute de coloșii economiei clujene

Organizatorii au suspendat proiectul din cauza pandemiei, dar promit că în vor relua | Foto: Sports Festival

Mari companii din Cluj-Napoca s-au implicat în proiectul Bilet de Sănătate, concretizat în 2.000 de ore de mișcare fizică în centrul orașului. Printre acestea se numără Banca Transilvania, Terapia, NTT DATA, AROBS sau Sykes.

Cea de-a doua fază a proiectului Biletul de Sănătate, inițiat de agenția Sports Festival, s-a încheiat cu 60.000 bilete de autobuz obținute în schimbul a 20 de genuflexiuni. “Din 2 februarie, stația albastră va lua o pauză, dar vom reveni”, au anunțat inițiatorii proiectului. Stația de Sănătate s-a redeschis în 23 august 2021, pe str. Memorandumului. În cele cinci luni și jumătate de funcționare, clujenii au făcut 1,2 milioane de genuflexiuni, cumulând 2.000 de ore de mișcare.

Stația de autobuz inteligentă a funcționat în perioada august 2021 – ianuarie 2022. Contravaloarea biletelor emise a fost susținută, în cea de-a doua etapă, de Primăria Cluj-Napoca, Sykes România, BRK, Metropolitan Life. „Ne bucurăm că am inițiat un proiect cu o priză atât de mare la public și că am determinat atât de multă lume, de toate vârstele, să facă mișcare. Toate acțiunile noastre au aceeași misiune: de a-i inspira pe oameni să facă mișcare, să descopere ce sport li se potrivește și să lase acel sport să le transforme viața.

Acum mai mult ca niciodată, este absolut necesar să îi acordăm sportului mai multă atenție și un loc central în viețile noastre. Prin sport se pot pune bazale prevenției și educației, publicul poate fi direcționat către comportamente sănătoase pe termen lung”, a declarat Mirel Alexa, director executiv al Sports Festival.

Prima stație sportivă inteligentă din România a fost lansată în 2020. Cu ajutorul ei, călătorii au putut să obțină un bilet de autobuz făcând 20 de genuflexiuni. Tichetul a fost denumit Biletul de Sănătate, fiind valid pentru o călătorie în rețeaua de transport public a orașului.

Softul aparatului utilizat identifică genuflexiunea făcută de participant, numără o serie de 20 și emite un bilet valid pentru o călătorie în zona urbană. Sports Festival a susținut contravaloarea biletelor emise în primele două săptămâni. Apoi o asemenea stație a funcționat până la finalul lui 2020. Partenerii privați care au susținut costul biletelor au fost BT, NTT DATA Romania, AROBS și Terapia.

De la începutul proiectului, clujenii au făcut peste 2,3 milioane de genuflexiuni. Proiectul a adus tehnologia în stradă și a creat o legătură directă între activitatea fizică și beneficiul primit, iar mișcarea aleasă a fost una de bază, ușor de realizat, cu aport benefic major pentru persoana care introduce în rutina zilnică aceast exercițiu. Programul a fost realizat de dezvoltatorul de software Life Is Hard.

Total
5
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Maramureșul va avea propria organizație de turism

Articolul următor

A fost numit noul director general Confindustria România

Citește și:
Pentru MedLife există varianta unei achiziții sau a unei investiții de la zero
Citeste mai mult

MedLife țintește piața Bistriței

Cel mai dinamic jucător din piaţa românească de servicii medicale, cu afaceri de 860 de milioane de lei,…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
5
Share