Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Varianta ocolitoare a Municipiului Satu Mare ar putea fi gata până la 30.05.2022

Începută în fază de proiect în 2017 și în fază de execuție în luna iunie 2018, varianta ocolitoare a Municipiului Satu Mare ar putea fi finalizată până la data de 31.05.2022. Cel puțin aceasta este promisiunea făcută de către reprezentanții antreprenorului constructor, Paolo Mattia, project manager și Giorgio Gasparetto, production manager la Itinera, subprefectului de Satu Mare, Radu Bud, la începutul lunii februarie 2022.

Mobilizarea antreprenorului este vizibilă, pe șantier în acest moment lucrându-se la montare parapeți metalici, panouri fonoabsorbante și separatoare de sens, lucrări a căror executare nu depinde de condițiile meteorologice.

În același timp, antreprenorul lucrează la actualizarea contractelor subantrepriză, organizarea șantierelor, asigurareea furnizorilor, astfel încât în maxim două luni de la demararea activităților oprite acum din cauza condițiilor meteorologice, acestea să se finalizeze.

Paolo Mattia l-a asigurat pe Radu Bud că termenul maxim de dare în circulație a întregii variante de ocolire este data de 31.05.2022.

În luna octombrie 2021 a fost deschis circulației cel mai important tronson al centurii municipiului Satu Mare care conţine şi un pod nou peste Someş. Segmentul de centură dat în folosință are are o lungime de 4 kilometri, face legătura între DN 19 Satu Mare – Oradea și DN 19A Satu Mare – Petea.

Centura Satu Mare are o lungime de 19 kilometri şi profil de drum rapid pe un tronson de 12 kilometri.

Contractul pentru proiectarea şi execuţia Centurii Satu Mare a fost semnat în 2017 cu asocierea italiană Itinera – Collini Lavori, iar în iunie 2018 a fost deschis şantierul, cu termen de execuţie 18 luni.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt: 19,54 km de drum național (5,60 km drum cu două benzi de circulatie și platformă de 10 m și 13,94 km drum cu 4 benzi de circulație și platforma de 18,50 m), 3 intersecții la nivel, 4 noduri rutiere, 10 poduri/pasaje și 2 parcări de scurtă durată.

Valoarea totală a proiectului este de 403.111.049,08 lei (inclusiv TVA) și este finanțat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regional – 256.509.000.03 lei, 25% contribuția proprie – 85.502.999,99 lei, restul de 61.099.049,06 lei reprezentând TVA.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Tenaris bate palma cu Saipem și SIAD. Va capta și utiliza emisiile de carbon

Articolul următor

Regionalele feroviare din Ardeal, incluse în programul de 1 miliard de euro al CFR

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share